בעיה | עכבר במחשב נייד
-
הטאצ' של העכבר במחשב הנייד לא עובד עם הקיצור של השני הצבעות כדי לגלול. מישהו יודע איך פותרים את העניין?
-
הטאצ' של העכבר במחשב הנייד לא עובד עם הקיצור של השני הצבעות כדי לגלול. מישהו יודע איך פותרים את העניין?
-
@סתם-יהודי
10 -
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | עכבר במחשב נייד:
עבד פעם
-
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | עכבר במחשב נייד:
עבד פעם
-
@סתם-יהודי סים לב את מי אתה מתייג
-
הטאצ' של העכבר במחשב הנייד לא עובד עם הקיצור של השני הצבעות כדי לגלול. מישהו יודע איך פותרים את העניין?
-
@סתם-יהודי סים לב את מי אתה מתייג
@דוד-משה-1 צודק, קבל את התנצלותי הכנה
-
@סתם-יהודי
תודה רבה
איך אני מתקין אותו על המחשב? -
@סתם-יהודי
תודה רבה
איך אני מתקין אותו על המחשב? -
@סתם-יהודי יש לי מחשב dell ווינדוס 10
התקנתי ולא קרה כלום -
@סתם-יהודי יש לי מחשב dell ווינדוס 10
התקנתי ולא קרה כלום@eitan
בדרך כלל הוא נמצא מותקן בסמלים המוסתרים של שורת המשימות ושם בהגרות תוכל להגדיר אותו -
@eitan
בדרך כלל הוא נמצא מותקן בסמלים המוסתרים של שורת המשימות ושם בהגרות תוכל להגדיר אותו@רעהו-יעזורו אני לא רואה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

