בקשה | איך להעלים את סמל הוויפי בהגדרות ובמגירה
-
יש לי מכשיר אנדרואיד 13 ואני רוצה להעלים את סמל הוויפי בהגדרות ובמגירה
איך עושים את זה? -
יש לי מכשיר אנדרואיד 13 ואני רוצה להעלים את סמל הוויפי בהגדרות ובמגירה
איך עושים את זה?@malkiel-heymann נראה לי שזה אפשרי רק עם רוט ובסטטוס בר נראה לי שאתה יכול להתקין אפליקציה שיציג סטטוס בר אחר אבל תשאל את המומחים
@משה-144 @שניאור-שמח -
בלי רוט יש משהו?
-
בלי רוט יש משהו?
@malkiel-heymann כתב בבקשה | איך להעלים את סמל הוויפי בהגדרות ובמגירה:
בלי רוט יש משהו?
לא בהגדרות, בטטוס בר אולי
@MAD כתב בבקשה | איך להעלים את סמל הוויפי בהגדרות ובמגירה:
נראה לי שאתה יכול להתקין אפליקציה שיציג סטטוס בר אחר
לא יודע
-
יש אפלייקציה לשינוי הסטטוס בר?
-
יש אפלייקציה לשינוי הסטטוס בר?
@malkiel-heymann כתב בבקשה | איך להעלים את סמל הוויפי בהגדרות ובמגירה:
יש אפלייקציה לשינוי הסטטוס בר?
יש כאן
-
אתה יכול להעלות את זה בדרייב אתרוג חוסם
-
אתה יכול להעלות את זה בדרייב אתרוג חוסם
@malkiel-heymann אני העתקתי את הקישור מהפורום כאן יש גם קישור לדרייב https://drive.google.com/drive/folders/1muegi3IAA5SgQv_JrLDzuH4mWUcMfy1Y?usp=sharing
-
אתה יודע איך קוראים לאפליקצייה?
-
אתה יודע איך קוראים לאפליקצייה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות