בירור | מעבדי סדרת ה-m,תוכנות גרפיקה
-
שלום וברכה
האם קיים היום מאגר תוכנות של אדובי מעודכנות חינמיות למאקבוק פרו לסדרה של אפל סיליקון@רפאל-ח כתב בבירור | מעבדי סדרת ה-m,תוכנות גרפיקה:
שלום וברכה
האם קיים היום מאגר תוכנות של אדובי מעודכנות חינמיות למאקבוק פרו לסדרה של אפל סיליקוןכן תחפש בפורום
-
מעניין לעניין:
זה כמו בווינדוס, או שיש עם זה יותר בעיות? כי בציבור יש תחושה שבאפל לא כדאי להתעסק עם פריצות
(תקנו אותי אם אני טועה...) -
מעניין לעניין:
זה כמו בווינדוס, או שיש עם זה יותר בעיות? כי בציבור יש תחושה שבאפל לא כדאי להתעסק עם פריצות
(תקנו אותי אם אני טועה...) -
@סקרן-0 עוד לפני סיבות טכניות, בהחלט אפשר לומר שהקהילה של אפל גם הרבה יותר מוכנה לשלם אבל גם רואה בפריצות משהו הרבה פחות לגיטימי
לפחות זה התחושה שלי@צדיק-תמים לכן אני שואל
כי אני עדיין לא חווה את זה...
אבל חשוב לי לדעת אם יש יותר בעיות טכניות, או שהתפיסה הזאת מגיעה רק מ"אפליזם"
תודה -
@צדיק-תמים לכן אני שואל
כי אני עדיין לא חווה את זה...
אבל חשוב לי לדעת אם יש יותר בעיות טכניות, או שהתפיסה הזאת מגיעה רק מ"אפליזם"
תודה@סקרן-0 כתב בבירור | מעבדי סדרת ה-m,תוכנות גרפיקה:
@צדיק-תמים לכן אני שואל
כי אני עדיין לא חווה את זה...
אבל חשוב לי לדעת אם יש יותר בעיות טכניות, או שהתפיסה הזאת מגיעה רק מ"אפליזם"
תודהבד״כ משתמשי מק נהנים מ״אפליזם״ ברמה מסויימת
-
מעניין לעניין:
זה כמו בווינדוס, או שיש עם זה יותר בעיות? כי בציבור יש תחושה שבאפל לא כדאי להתעסק עם פריצות
(תקנו אותי אם אני טועה...)@סקרן-0 אני השתמשתי במק באופיס ובאינדזיין פרוצים וזה עבד כרגיל.
-
@צדיק-תמים לכן אני שואל
כי אני עדיין לא חווה את זה...
אבל חשוב לי לדעת אם יש יותר בעיות טכניות, או שהתפיסה הזאת מגיעה רק מ"אפליזם"
תודה@סקרן-0 מסתבר שאין בעיה בפריצות האלא ספיציפית (לא בדקתי אבל אני משער שמי שהביא בדק) באופן כללי אין ״תמיכה״ בתוכנות פרוצות למק א. כי לא עובדים על זה כמעט וב. שבאפל יותר מסובך להתקין תוכנות לא חתומות (ב 15 זה כבר ממש לא ניתן לפתיחה רק אחרי הקלדת פקודה בשורת הפקודות זה מתאפשר)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות