בקשה | מחפש מערכת הפעלה של Mac os הכי מעודכנת
-
כל הקישורים שהעלה @KINGYOS כאן בפורום לתוכנת macos החדשה כבר לא עובדים משום מה, ולא מצאתי משהו חדש.
ואין לי אפשרות להגיב שם.
אשמח אם יעלו מחדש קישורים שעובדים, גם לתוכנות הוירטואליות.
תודה!@איתמר-ט יש פה https://fm.mitm.top/index.php/s/z2GotrNKftdsAdG/download/macOS Ventura 13.2 (22D49).rarאת גירסה 13 ונטורה, אבל זה לא מעודכן-יש כבר גירסאות בטא של 15
-
@איתמר-ט יש פה https://fm.mitm.top/index.php/s/z2GotrNKftdsAdG/download/macOS Ventura 13.2 (22D49).rarאת גירסה 13 ונטורה, אבל זה לא מעודכן-יש כבר גירסאות בטא של 15
@איש-אחד-נחמד כתב בבקשה | מחפש מערכת הפעלה של Mac os הכי מעודכנת:
@איתמר-ט יש פה https://fm.mitm.top/index.php/s/z2GotrNKftdsAdG/download/macOS Ventura 13.2 (22D49).rarאת גירסה 13 ונטורה, אבל זה לא מעודכן-יש כבר גירסאות בטא של 15
זה מה שמופיע לי...

-
@איש-אחד-נחמד כתב בבקשה | מחפש מערכת הפעלה של Mac os הכי מעודכנת:
@איתמר-ט יש פה https://fm.mitm.top/index.php/s/z2GotrNKftdsAdG/download/macOS Ventura 13.2 (22D49).rarאת גירסה 13 ונטורה, אבל זה לא מעודכן-יש כבר גירסאות בטא של 15
זה מה שמופיע לי...

@איתמר-ט לי זה עבד מצוין - אולי מישהו יוכל להעלות את זה לדרייב?
-
@איש-אחד-נחמד כתב בבקשה | מחפש מערכת הפעלה של Mac os הכי מעודכנת:
@איתמר-ט יש פה https://fm.mitm.top/index.php/s/z2GotrNKftdsAdG/download/macOS Ventura 13.2 (22D49).rarאת גירסה 13 ונטורה, אבל זה לא מעודכן-יש כבר גירסאות בטא של 15
זה מה שמופיע לי...

-
@צדיק-תמים כתב בבקשה | מחפש מערכת הפעלה של Mac os הכי מעודכנת:
ש תווים מיותרים בקישור ("את" בסוף)
מחקתי זה לא עובד
-
@צדיק-תמים כתב בבקשה | מחפש מערכת הפעלה של Mac os הכי מעודכנת:
ש תווים מיותרים בקישור ("את" בסוף)
מחקתי זה לא עובד
-
@mefateach כתב בבקשה | מחפש מערכת הפעלה של Mac os הכי מעודכנת:
לי עובד ובלי למחוק (תנסה ללחוץ ולא להעתיק את הקישור
מאוד מוזר זה לא עובד..
-
@mefateach כתב בבקשה | מחפש מערכת הפעלה של Mac os הכי מעודכנת:
@איתמר-ט לי עובד ובלי למחוק (תנסה ללחוץ ולא להעתיק את הקישור
זה עובד לך בנטפרי?
-
@mefateach כתב בבקשה | מחפש מערכת הפעלה של Mac os הכי מעודכנת:
@איתמר-ט לי עובד ובלי למחוק (תנסה ללחוץ ולא להעתיק את הקישור
זה עובד לך בנטפרי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות