שיתוף | נוקיה 215 ב95 ש"ח
-
-
-
@חד-גדיא 225 נגמר, 215 עולה 80 למשתמש חדש https://he.aliexpress.com/item/1005006863883205.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailTopMoreOtherSeller.2.6ef7v3Ftv3FtIC&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40050.354490.0&scm_id=1007.40050.354490.0&scm-url=1007.40050.354490.0&pvid=a318878c-c17c-43d3-8d27-ef26e876b874&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.40050.354490.0,pvid:a318878c-c17c-43d3-8d27-ef26e876b874,tpp_buckets:668%232846%238113%231998&pdp_npi=4%40dis!ILS!230.71!79.25!!!423.40!145.45!%402141069c17228524457562200e7e9e!12000040791731144!rec!IL!!ABX&utparam-url=scene%3ApcDetailTopMoreOtherSeller|query_from%3A
-
@חד-גדיא 225 נגמר, 215 עולה 80 למשתמש חדש https://he.aliexpress.com/item/1005006863883205.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailTopMoreOtherSeller.2.6ef7v3Ftv3FtIC&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40050.354490.0&scm_id=1007.40050.354490.0&scm-url=1007.40050.354490.0&pvid=a318878c-c17c-43d3-8d27-ef26e876b874&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.40050.354490.0,pvid:a318878c-c17c-43d3-8d27-ef26e876b874,tpp_buckets:668%232846%238113%231998&pdp_npi=4%40dis!ILS!230.71!79.25!!!423.40!145.45!%402141069c17228524457562200e7e9e!12000040791731144!rec!IL!!ABX&utparam-url=scene%3ApcDetailTopMoreOtherSeller|query_from%3A
-
@cool כתב בשיתוף | נוקיה 215 ב95 ש"ח:
כרגע נוקיה 105 4G ב70 ש"ח.
https://he.aliexpress.com/item/1005006860704697.html?spm=a2g0o.home.0.0.106e6b05uLWkfZ&mp=1&sourceType=561&gatewayAdapt=glo2isrהוא תומך בכל התדרים של החברות בארץ?
-
@cool כתב בשיתוף | נוקיה 215 ב95 ש"ח:
כרגע נוקיה 105 4G ב70 ש"ח.
https://he.aliexpress.com/item/1005006860704697.html?spm=a2g0o.home.0.0.106e6b05uLWkfZ&mp=1&sourceType=561&gatewayAdapt=glo2isrהוא תומך בכל התדרים של החברות בארץ?
@ישראל-142 כן
-
@ישראל-142 כן
-
@משה-לוי-4 אני אישית התחברתי יותר ל105.
ל215 יש קטע שהכפתור האדום נועל אותו ואי אפשר לבטל את זה.
מצד שני ל105 אי אפשר לשנות imei -
@משה-לוי-4 אני אישית התחברתי יותר ל105.
ל215 יש קטע שהכפתור האדום נועל אותו ואי אפשר לבטל את זה.
מצד שני ל105 אי אפשר לשנות imei -
@משה-לוי-4 זה לא יעבוד לך בלי פריצה בסים.
אפשר בכל החברות חוץ מפרטנר -
@משה-לוי-4 זה לא יעבוד לך בלי פריצה בסים.
אפשר בכל החברות חוץ מפרטנר -
@משה-לוי-4 כן
-
@משה-לוי-4 כן
-
@משה-לוי-4 לא השוויתי בפועל.
ה105 בסדר, אבל ממה שכתוב ברשת, נראה שה215 תומך ביותר תדרים בדור 4 בארץ -
ברור. ואחרי פריצה בסים אפשר להשתמש במכשיר גם בלי שינוי imei?
כן
אבל אז כל הוצאה של הסים תצריך את הפריצה מחדש לא?
-
ש שמואל5 התייחס לנושא זה ב
-
@yeh-0 כתב בשיתוף | נוקיה 215 ב95 ש"ח:
אבל אז כל הוצאה של הסים תצריך את הפריצה מחדש לא?
לא בדיוק הוצאה של סים, רק אם הסים יוכנס למכשיר אחר.
וזה ם=גם תלוי חברות, יש חברות בהם הסים פרוץ לגמרי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות