בעיה | למישהו יש פריצה לPDF הזה Adobe Acrobat X Hebrew
-
אני חייב בדחיפות קובץ פריצה לPDF הזה. תודה לכל העוזרים.
למי ששואל ראיתי את הפוסט הזה
אבל לא כ"כ הצלחתי להבין אם זה כמו שלי ואם יש קובץ פריצה -
אני חייב בדחיפות קובץ פריצה לPDF הזה. תודה לכל העוזרים.
למי ששואל ראיתי את הפוסט הזה
אבל לא כ"כ הצלחתי להבין אם זה כמו שלי ואם יש קובץ פריצה -
אני חייב בדחיפות קובץ פריצה לPDF הזה. תודה לכל העוזרים.
למי ששואל ראיתי את הפוסט הזה
אבל לא כ"כ הצלחתי להבין אם זה כמו שלי ואם יש קובץ פריצה@ברי-קלמנוביץ
יש את זה בתוכנות של ירון חפש שם -
ב ברי קלמנוביץ סימן נושא זה כשאלה ב
-
ב ברי קלמנוביץ סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות