עזרה בהתקנה נקייה של ווינדוס 10
-
בהמשך למדריך כאן אני מנסה להוריד את הווינדוס ע"י תוכנת רופוס תכל'ס לא מופיע לי מצב הורדה, הוא נותן לי רק את המצב בחירה.
מה אפשר לעשות? @יוסי-מחשבים התותח

-
בהמשך למדריך כאן אני מנסה להוריד את הווינדוס ע"י תוכנת רופוס תכל'ס לא מופיע לי מצב הורדה, הוא נותן לי רק את המצב בחירה.
מה אפשר לעשות? @יוסי-מחשבים התותח

@להבין-ולהשכיל תוריד מכאן:
https://tb.rg-adguard.net/public.php -
@יוסי-מחשבים אמר בעזרה בהתקנה נקייה של ווינדוס 10:
@להבין-ולהשכיל תוריד מכאן:
https://tb.rg-adguard.net/public.phpמשם כבר ניסיתי... הוא כותב הקובץ לא זמין
-
@יוסי-מחשבים אמר בעזרה בהתקנה נקייה של ווינדוס 10:
@להבין-ולהשכיל תוריד מכאן:
https://tb.rg-adguard.net/public.phpמשם כבר ניסיתי... הוא כותב הקובץ לא זמין
@להבין-ולהשכיל אמר בעזרה בהתקנה נקייה של ווינדוס 10:
@יוסי-מחשבים אמר בעזרה בהתקנה נקייה של ווינדוס 10:
@להבין-ולהשכיל תוריד מכאן:
https://tb.rg-adguard.net/public.phpמשם כבר ניסיתי... הוא כותב הקובץ לא זמין
למה לי זמין? מה בחרת?
עכ"פ הנה קישור ישיר -
@יוסי-מחשבים אמר בעזרה בהתקנה נקייה של ווינדוס 10:
@להבין-ולהשכיל תוריד מכאן:
https://tb.rg-adguard.net/public.phpמשם כבר ניסיתי... הוא כותב הקובץ לא זמין
-
@להבין-ולהשכיל בדקתי וזה עובד
עריכה: בדקתי ובחדש יותר אין את האופציה@ITAMAR25 אמר בעזרה בהתקנה נקייה של ווינדוס 10:
ובחדש יותר אין את האופציה
גם בחדש (3.10) זה עובד (לי), לפעמים זה לא עובד (תלוי בחיבור יציב וחסימות, כנראה)
-
@להבין-ולהשכיל בדקתי וזה עובד
עריכה: בדקתי ובחדש יותר אין את האופציה@ITAMAR25 אמר בעזרה בהתקנה נקייה של ווינדוס 10:
עריכה: בדקתי ובחדש יותר אין את האופציה
עכשיו בדקתי את החדש גרסה ניידת וקיים האופציה הורדה
rufus-3.10p.exe -
@ITAMAR25 אמר בעזרה בהתקנה נקייה של ווינדוס 10:
עריכה: בדקתי ובחדש יותר אין את האופציה
עכשיו בדקתי את החדש גרסה ניידת וקיים האופציה הורדה
rufus-3.10p.exe@shloimy אמר בעזרה בהתקנה נקייה של ווינדוס 10:
@ITAMAR25 אמר בעזרה בהתקנה נקייה של ווינדוס 10:
עריכה: בדקתי ובחדש יותר אין את האופציה
עכשיו בדקתי את החדש גרסה ניידת וקיים האופציה הורדה
rufus-3.10p.exeלי עובד גם בגירסה הרגילה, בקיצור: אין בזה כללים, לפעמים זה עובד ולפעמים לא.
-
@יוסי-מחשבים אמר בעזרה בהתקנה נקייה של ווינדוס 10:
לי עובד גם בגירסה הרגילה, בקיצור: אין בזה כללים, לפעמים זה עובד ולפעמים לא.
בדקתי בהתחלה בגירסא הניידת ולא היה עכשיו בדקתי ברגילה ויש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
מה הסיפור?