שאלה | מהירות גלישה
-
@חוש-טכני כתב בשאלה | מהירות גלישה:
@יוסף-אלחנן כתב בשאלה | מהירות גלישה:
כי יש לך PING 10
פינג 10 זה מעולה
https://www.unlimited.net.il/guidebook/כל-מה-שרציתם-לדעת-על-בדיקת-מהירות-גלישה/
-
ואגב לאור הנושא בדקתי אצלי יש 16 וכ45 אחוז בשימוש זה בסדר?
זה מחשב מקורי בווינדוס 10 ושדרגתי ל11 ומאז המחשב קצת יותר איתי (ג"כ מהיר אבל לא מה שהיה קודם שזה ממש טס) וזה לא רק על המחשב רק גם על הגלישה@יואל-שו כתב בשאלה | מהירות גלישה:
ואגב לאור הנושא בדקתי אצלי יש 16 וכ45 אחוז בשימוש זה בסדר?
אצלי היה 8 והוא היה תמיד מגיע ל70 אחוז בערך שזה אומר בערך 5.6 ראם
ומאז ששדרגתי ל16 הוא בערך על 50 שזה 8 ראם
ובמחשב אחר שיש לי שם 32 ראם הוא בערך על 35 אחוז שזה יוצא בערך 11.2
המסקנה היא שמתי שהמחשב מגיע לעומס מסויים הוא משחרר מהראם -
י יואל שו התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות