שיתוף | החברה עם הקליטה הכי טובה
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | החברה עם הקליטה הכי טובה במודיעין עילית:
למרות שאין להם בעיר G5
אולי בגלל וכמו שכתבתי פה על פלאפונים וענו לי בפוסט שאחרי (?)
(מנסיוני, במקומות שחברות התקשורת פחות משקיעות, סלקום (וגולן כמובן) לרוב הכי טובה, כי זה נשאר עם האנטנות הישנות וכו' כמו שיש כללית בכל מקום, במודיעין עילית יש 2 סיבות למה לא יהי' קליטנ, א'. כי זה באזור יו"ש, ושם כנ"ל מנסיון במקומות מעין אלו סלקום הכי טוב, וב'. כי לא ישקיעו שם כ"כ הראשונים בG5 כי יש פחות אינטרנט)
-
@פקז כתב בשיתוף | החברה עם הקליטה הכי טובה במודיעין עילית:
@מתושלח-הבבלי איפה במודיעין עילית?
ברכפלד
אבל גם בק״ס -
@פקז כתב בשיתוף | החברה עם הקליטה הכי טובה במודיעין עילית:
@מתושלח-הבבלי איפה במודיעין עילית?
ברכפלד
אבל גם בק״ס -
@פקז כתב בשיתוף | החברה עם הקליטה הכי טובה במודיעין עילית:
@מתושלח-הבבלי ניסית בכל ברכפלד וקריית ספר?
תפנה אליי בפרטי,
לא מעוניין לפרסם לכולם מה הכתובת שלי
-
@פקז כתב בשיתוף | החברה עם הקליטה הכי טובה במודיעין עילית:
@מתושלח-הבבלי ניסית בכל ברכפלד וקריית ספר?
תפנה אליי בפרטי,
לא מעוניין לפרסם לכולם מה הכתובת שלי
-
@מוטי-זהב כתב בשיתוף | החברה עם הקליטה הכי טובה במודיעין עילית:
בברכפלד הקליטה על הפנים בכל החברות
בקרית ספר יש סיכוי להגיע למהיריות של 25Mbהיום ב- 8 בבוקר עשיתי בדיקה בפרטנר עם g5 והגעתי ל-55
-
@מוטי-זהב כתב בשיתוף | החברה עם הקליטה הכי טובה במודיעין עילית:
בברכפלד הקליטה על הפנים בכל החברות
בקרית ספר יש סיכוי להגיע למהיריות של 25Mbהיום ב- 8 בבוקר עשיתי בדיקה בפרטנר עם g5 והגעתי ל-55
@מתושלח-הבבלי התכוונתי על ה4G
בברכפלד? או בק"ס
וואלה אני מופתע לטובה -
@מתושלח-הבבלי התכוונתי על ה4G
בברכפלד? או בק"ס
וואלה אני מופתע לטובה@מוטי-זהב כתב בשיתוף | החברה עם הקליטה הכי טובה במודיעין עילית:
@מתושלח-הבבלי התכוונתי על ה4G
בברכפלד? או בק"ס
וואלה אני מופתע לטובהברכפלד
-
@מוטי-זהב כתב בשיתוף | החברה עם הקליטה הכי טובה במודיעין עילית:
@מתושלח-הבבלי התכוונתי על ה4G
בברכפלד? או בק"ס
וואלה אני מופתע לטובהברכפלד
@מתושלח-הבבלי
יציב? איזה חברה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות