בקשת מידע | בקשה לפלאפון חצי טאצ' שהוא אינו שיאומי
-
@סתם-יהודי דיברו על זה הרבה בפורום, תסתכל כאן וכאן
@שניאור-שמח על הdoov ידעתי, ורציתי לשמוע עוד דברים בעיקר מתקפלים.
-
@שניאור-שמח על הdoov ידעתי, ורציתי לשמוע עוד דברים בעיקר מתקפלים.
@סתם-יהודי כתב בבקשת מידע | בקשה לפלאפון חצי טאצ' שהוא אינו שיאומי:
@שניאור-שמח על הdoov ידעתי, ורציתי לשמוע עוד דברים בעיקר מתקפלים.
יש שם עוד כמה מכשירים שהציעו שם, תעבור על השרשור..
-
@שניאור-שמח על הdoov ידעתי, ורציתי לשמוע עוד דברים בעיקר מתקפלים.
-
@סתם-יהודי כמה אתה מוכן לשלם?
יש באמריקה הרבה סוגים
fig
pom -
@סתם-יהודי כתב בבקשת מידע | בקשה לפלאפון חצי טאצ' שהוא אינו שיאומי:
@שניאור-שמח על הdoov ידעתי, ורציתי לשמוע עוד דברים בעיקר מתקפלים.
יש שם עוד כמה מכשירים שהציעו שם, תעבור על השרשור..
@שניאור-שמח קצת קשה לעבור על 250 + פוסטים..
-
@שניאור-שמח קצת קשה לעבור על 250 + פוסטים..
@סתם-יהודי כתב בבקשת מידע | בקשה לפלאפון חצי טאצ' שהוא אינו שיאומי:
@שניאור-שמח קצת קשה לעבור על 250 + פוסטים..
תסתכל מכאן ומטה
-
@סתם-יהודי כתב בבקשת מידע | בקשה לפלאפון חצי טאצ' שהוא אינו שיאומי:
@שניאור-שמח קצת קשה לעבור על 250 + פוסטים..
תסתכל מכאן ומטה
@שניאור-שמח כולם שם טאצ'? ומשום מה הם לא נפתחים לי מחמת סינון רימון
-
@שניאור-שמח כולם שם טאצ'? ומשום מה הם לא נפתחים לי מחמת סינון רימון
@סתם-יהודי כתב בבקשת מידע | בקשה לפלאפון חצי טאצ' שהוא אינו שיאומי:
@שניאור-שמח כולם שם טאצ'? ומשום מה הם לא נפתחים לי מחמת סינון רימון
חצי טאצ' נראה לי, תסתכל מה הוא רשם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות