דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. באג | נוקיה 225/215 מסתובבת בשוק גירסה דפוקה כדאי לשים לב

באג | נוקיה 225/215 מסתובבת בשוק גירסה דפוקה כדאי לשים לב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
7 פוסטים 3 כותבים 515 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    א.ר.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ר.
    #1

    בגרסה שיש לי לדוגמה אין בתפריט לוח שנה רק בקיצורים והשעון מעורר מופיע פעמיים (ועובד רק פעם 1 פשוט זה כפול)
    מישהו יודע למה האיש עשה חצי עבודה ומשווק אותה ב50 ש"ח למכשיר?

    מישהו12מ מתושלח הבבלימ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • א א.ר.

      בגרסה שיש לי לדוגמה אין בתפריט לוח שנה רק בקיצורים והשעון מעורר מופיע פעמיים (ועובד רק פעם 1 פשוט זה כפול)
      מישהו יודע למה האיש עשה חצי עבודה ומשווק אותה ב50 ש"ח למכשיר?

      מישהו12מ מנותק
      מישהו12מ מנותק
      מישהו12
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @א-ר מה אתה בא להשיג בשאלה?

      הבלוג שלי
      https://aiv-dev.com/he-IL/

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מישהו12מ מישהו12

        @א-ר מה אתה בא להשיג בשאלה?

        א מנותק
        א מנותק
        א.ר.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מישהו12 למה קרה הבאג הזה האם מישהו יודע ושאנשים יבררו לפני שהם משלמים על גירסה שזה לא גירסא דפוקה

        מילא אני קניתי מכשיר 1 ואז עוד 1 אז כבר ידעתי שזה גירסה דפוקה אבל אף אחד לא אמר לי ולא הזהיר אותי

        מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א א.ר.

          @מישהו12 למה קרה הבאג הזה האם מישהו יודע ושאנשים יבררו לפני שהם משלמים על גירסה שזה לא גירסא דפוקה

          מילא אני קניתי מכשיר 1 ואז עוד 1 אז כבר ידעתי שזה גירסה דפוקה אבל אף אחד לא אמר לי ולא הזהיר אותי

          מישהו12מ מנותק
          מישהו12מ מנותק
          מישהו12
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @א-ר כתב בבאג | נוקיה 2251/215 גם לכם יש גרסה מטומטמת?:

          למה קרה הבאג הזה

          כי הייתה למתכנת טעות כנראה.

          @א-ר כתב בבאג | נוקיה 2251/215 גם לכם יש גרסה מטומטמת?:

          ושאנשים יבררו לפני שהם משלמים על גירסה שזה לא גירסא דפוקה

          אז כדי לנסח אחרת.

          שימו לב, יש גרסא בעייתית בשוק עם הבעיות הנ"ל.

          הבלוג שלי
          https://aiv-dev.com/he-IL/

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א א.ר.

            בגרסה שיש לי לדוגמה אין בתפריט לוח שנה רק בקיצורים והשעון מעורר מופיע פעמיים (ועובד רק פעם 1 פשוט זה כפול)
            מישהו יודע למה האיש עשה חצי עבודה ומשווק אותה ב50 ש"ח למכשיר?

            מתושלח הבבלימ מנותק
            מתושלח הבבלימ מנותק
            מתושלח הבבלי
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @א-ר כתב בבאג | נוקיה 225/215 מסתובבת בשוק גירסה דפוקה כדאי לשים לב:

            בגרסה שיש לי לדוגמה אין בתפריט לוח שנה רק בקיצורים והשעון מעורר מופיע פעמיים (ועובד רק פעם 1 פשוט זה כפול)
            מישהו יודע למה האיש עשה חצי עבודה ומשווק אותה ב50 ש"ח למכשיר?

            תכתוב מי צרב לך
            חנות\בן אדם פרטי\סוכן

            תהיה צודק

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מתושלח הבבלימ מתושלח הבבלי

              @א-ר כתב בבאג | נוקיה 225/215 מסתובבת בשוק גירסה דפוקה כדאי לשים לב:

              בגרסה שיש לי לדוגמה אין בתפריט לוח שנה רק בקיצורים והשעון מעורר מופיע פעמיים (ועובד רק פעם 1 פשוט זה כפול)
              מישהו יודע למה האיש עשה חצי עבודה ומשווק אותה ב50 ש"ח למכשיר?

              תכתוב מי צרב לך
              חנות\בן אדם פרטי\סוכן

              א מנותק
              א מנותק
              א.ר.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @מתושלח-הבבלי חנות
              עולם הסלולר בית וגן ירושלים
              אם זה בעיה לכתוב את השם אני אמחק

              מתושלח הבבלימ תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • א א.ר.

                @מתושלח-הבבלי חנות
                עולם הסלולר בית וגן ירושלים
                אם זה בעיה לכתוב את השם אני אמחק

                מתושלח הבבלימ מנותק
                מתושלח הבבלימ מנותק
                מתושלח הבבלי
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @א-ר כתב בבאג | נוקיה 225/215 מסתובבת בשוק גירסה דפוקה כדאי לשים לב:

                @מתושלח-הבבלי חנות
                עולם הסלולר בית וגן ירושלים
                אם זה בעיה לכתוב את השם אני אמחק

                בעיה יותר גדולה למכור גרסה אם באגים

                תהיה צודק

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות

                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • חוקי הפורום
                • פופולרי
                • לא נפתר
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • צור קשר