בעיה | נגן גלסבה עובד רק בחיבור לחשמל
-
תגובה: בטריה בנגן גלסבה
@למה-מה-קרה כתב בבטריה בנגן גלסבה:השאלה האם זה בבת אחת הפסיק לעבוד או שלאט לאט ירדה עוצמת הסוללה אם ירדה לאט צריך להחליף סוללה המחיר של זה בערך 60, 70 ש"ח בעיקרון אפשר לעשות את זה לבד אבל אתה צריך להשיג בטריה חדשה אפשר להזמין באלי אקספרס
ואם זה בבת אחת קרה אז כנראה שהתנתק חוט אחד של הבטריהאצלי הפסיק בבת אחת לעבוד ופתחתי את הנגן וכל החוטים מחוברים יופי השאלה אם יש מה לעשות?
תודה רבה -
תגובה: בטריה בנגן גלסבה
@למה-מה-קרה כתב בבטריה בנגן גלסבה:השאלה האם זה בבת אחת הפסיק לעבוד או שלאט לאט ירדה עוצמת הסוללה אם ירדה לאט צריך להחליף סוללה המחיר של זה בערך 60, 70 ש"ח בעיקרון אפשר לעשות את זה לבד אבל אתה צריך להשיג בטריה חדשה אפשר להזמין באלי אקספרס
ואם זה בבת אחת קרה אז כנראה שהתנתק חוט אחד של הבטריהאצלי הפסיק בבת אחת לעבוד ופתחתי את הנגן וכל החוטים מחוברים יופי השאלה אם יש מה לעשות?
תודה רבה -
@עולה-במסילה
סליחה שאני ככה... אבל חבר שלי זה קרה לו, ושנייה לפני שהוא התייאש מהנגן הוא גילה שהמפסק של הנגן מכוון על off.....@א-מ-ל לא קיים בגלסבה קים רק מפסק נעילה ומ"מ אני גם אחרי נסיון של משחק בכל האפשרויות האלה
בכל זאת תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות