עזרה בעיות התקנה בנוקיה 3310
-
@Yair אני רוצה שתשנה לי גירסא כמובן בתשלום איך אני יכול ליצור איתך קשר?
@yosefdahan אמר בעזרה בעיות התקנה בנוקיה 3310:
@Yair אני רוצה שתשנה לי גירסא כמובן בתשלום איך אני יכול ליצור איתך קשר?
@Yair מצטרף לבקשה
האם הגירסא שלך משנה גם התפריט הבית ככה שלא מופיע טוויטר וכו? -
@yosefdahan אמר בעזרה בעיות התקנה בנוקיה 3310:
@Yair אני רוצה שתשנה לי גירסא כמובן בתשלום איך אני יכול ליצור איתך קשר?
@Yair מצטרף לבקשה
האם הגירסא שלך משנה גם התפריט הבית ככה שלא מופיע טוויטר וכו? -
@Yair ובנוגע אלי?
אני צריך גירסא פשוטה -
@Yair ?
-
@יהלום יש לך התקדמות במסע החיפושים שלך?
-
@יהלום יש לך התקדמות במסע החיפושים שלך?
@yosefdahan אמר בעזרה בעיות התקנה בנוקיה 3310:
@יהלום יש לך התקדמות במסע החיפושים שלך?
לא אני מגיע לכלום!!
אני מחפש קודם כל גירסא עם עברית מה שיש ל @Yair
ואח"כ אני מחפש מישהו או משהו שיכשיר הטלפון שלי -
@yosefdahan אמר בעזרה בעיות התקנה בנוקיה 3310:
@יהלום יש לך התקדמות במסע החיפושים שלך?
לא אני מגיע לכלום!!
אני מחפש קודם כל גירסא עם עברית מה שיש ל @Yair
ואח"כ אני מחפש מישהו או משהו שיכשיר הטלפון שלי -
@Itamar-Yehezkel אתה מבין בזה?
יש לך אולי פתרון לבעיה שלי, הנמכת גירסא? -
@Itamar-Yehezkel אתה מבין בזה?
יש לך אולי פתרון לבעיה שלי, הנמכת גירסא?@yosefdahan אמר בעזרה בעיות התקנה בנוקיה 3310:
@Itamar-Yehezkel אתה מבין בזה?
יש לך אולי פתרון לבעיה שלי הנמכת גירסא?אני לא מבין בזה כמעט כלום,בטח לא כמו יאיר.
אני רק יכול לשים לך עברית אם זה TA-1036///זה הכל... -
@yosefdahan אמר בעזרה בעיות התקנה בנוקיה 3310:
@Itamar-Yehezkel אתה מבין בזה?
יש לך אולי פתרון לבעיה שלי הנמכת גירסא?אני לא מבין בזה כמעט כלום,בטח לא כמו יאיר.
אני רק יכול לשים לך עברית אם זה TA-1036///זה הכל...@Itamar-Yehezkel יש לי t1036 השאלה שלי אם יש לך אפשרות לעשות הנמכת גירסא
-
@Itamar-Yehezkel אז בינתיים אפשר לקבל ממך עברית
איפה אתה נמצא? -
@Itamar-Yehezkel או פשוט תלמד אותנו (כל חברי ומסתכלי ומבקרי הפורם) איך לעשות את זה!
-
@Yair השבוע שייך שתסדר לי את הפלאפון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות