עזרה בעיות התקנה בנוקיה 3310
-
@eli124 אפשר לשתף אינטרנט דרך הבלוטוס בגירסא הזאת?
@yosefdahan
הגירסה החדשה או הישנה? -
@eli124 בגירסא ש@Yair עשה לך?
-
@eli124 בגירסא ש@Yair עשה לך?
@yosefdahan
ת'אמת לא בדקתי את זה -
@Yair אני רוצה שתשנה לי גירסא כמובן בתשלום איך אני יכול ליצור איתך קשר?
-
@Yair אני רוצה שתשנה לי גירסא כמובן בתשלום איך אני יכול ליצור איתך קשר?
@yosefdahan אמר בעזרה בעיות התקנה בנוקיה 3310:
@Yair אני רוצה שתשנה לי גירסא כמובן בתשלום איך אני יכול ליצור איתך קשר?
@Yair מצטרף לבקשה
האם הגירסא שלך משנה גם התפריט הבית ככה שלא מופיע טוויטר וכו? -
@yosefdahan אמר בעזרה בעיות התקנה בנוקיה 3310:
@Yair אני רוצה שתשנה לי גירסא כמובן בתשלום איך אני יכול ליצור איתך קשר?
@Yair מצטרף לבקשה
האם הגירסא שלך משנה גם התפריט הבית ככה שלא מופיע טוויטר וכו? -
@Yair ובנוגע אלי?
אני צריך גירסא פשוטה -
@Yair ?
-
@יהלום יש לך התקדמות במסע החיפושים שלך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות