דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. בירור | המתקפל החדש של אסקולס הגיע לחנויות

בירור | המתקפל החדש של אסקולס הגיע לחנויות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
25 פוסטים 9 כותבים 2.2k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יוסף1111
    מורחק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    שמעתי שבסוף אין לו כשרות. זה נכון?

    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י יוסף1111

      שמעתי שבסוף אין לו כשרות. זה נכון?

      ר מנותק
      ר מנותק
      רמיזא
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #22

      @יוסף1111 מוכרים אותו בחנויות כשרות, אבל יתכן, לא שמעתי.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ר מנותק
        ר מנותק
        ראובן שפירא
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שפירא
        #23

        מתנצל על הקפצת הנושא הישן, אבל ראיתי כאן שיש טענה שאין לו כשרות. זה יכול להשפיע עלי אם אכניס בו סים רנדומלי של וועדת הרבנים?

        כלומר - זה שוועדת הרבנים החליטה נניח שזה לא טוב להם, זה חל רטרו על המכשירים שבחנות שכבר לא יהיו תואמים לסים הכשר?

        ואם כבר אני כותב - להפיל אותו על השקע טעינה [מיקרו], או שבין כך הטעינה שלו בקצב סביר?

        וגם - איך הבלוטוס שלו?

        O תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ר ראובן שפירא

          מתנצל על הקפצת הנושא הישן, אבל ראיתי כאן שיש טענה שאין לו כשרות. זה יכול להשפיע עלי אם אכניס בו סים רנדומלי של וועדת הרבנים?

          כלומר - זה שוועדת הרבנים החליטה נניח שזה לא טוב להם, זה חל רטרו על המכשירים שבחנות שכבר לא יהיו תואמים לסים הכשר?

          ואם כבר אני כותב - להפיל אותו על השקע טעינה [מיקרו], או שבין כך הטעינה שלו בקצב סביר?

          וגם - איך הבלוטוס שלו?

          O מנותק
          O מנותק
          oren
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #24

          @ראובן-שפירא כתב בבירור | המתקפל החדש של אסקולס הגיע לחנויות:

          מתנצל על הקפצת הנושא הישן, אבל ראיתי כאן שיש טענה שאין לו כשרות.

          טענה שקרית, המכשיר כשר למהדרין!

          אם דחוף מקור אז הרגע קיבלתי מייל מהועדה עם אישור שהוא כשר

          @ראובן-שפירא כתב בבירור | המתקפל החדש של אסקולס הגיע לחנויות:

          ואם כבר אני כותב - להפיל אותו על השקע טעינה [מיקרו], או שבין כך הטעינה שלו בקצב סביר?

          ההטענה מהירה מאוד

          @ראובן-שפירא כתב בבירור | המתקפל החדש של אסקולס הגיע לחנויות:

          וגם - איך הבלוטוס שלו?

          מנסיון שלי פצצה!

          אבל!! הוא אחרי תקופה נהיה מאוד מאוד איטי וכן המקשים בקושי מגיבים
          כך שהעפתי אותו...

          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • O oren

            @ראובן-שפירא כתב בבירור | המתקפל החדש של אסקולס הגיע לחנויות:

            מתנצל על הקפצת הנושא הישן, אבל ראיתי כאן שיש טענה שאין לו כשרות.

            טענה שקרית, המכשיר כשר למהדרין!

            אם דחוף מקור אז הרגע קיבלתי מייל מהועדה עם אישור שהוא כשר

            @ראובן-שפירא כתב בבירור | המתקפל החדש של אסקולס הגיע לחנויות:

            ואם כבר אני כותב - להפיל אותו על השקע טעינה [מיקרו], או שבין כך הטעינה שלו בקצב סביר?

            ההטענה מהירה מאוד

            @ראובן-שפירא כתב בבירור | המתקפל החדש של אסקולס הגיע לחנויות:

            וגם - איך הבלוטוס שלו?

            מנסיון שלי פצצה!

            אבל!! הוא אחרי תקופה נהיה מאוד מאוד איטי וכן המקשים בקושי מגיבים
            כך שהעפתי אותו...

            ר מנותק
            ר מנותק
            ראובן שפירא
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #25

            @oren תודה, בכל מצב דיברתי עם בעל חנות שאמר לי שזה בעצם Q7, ואין בו מעלות מלבד התדרים של חו"ל.

            כך שחבל לבזבז על זה עוד 150 ש"ח...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0

            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

            הרשמה התחברות

            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • חוקי הפורום
            • פופולרי
            • לא נפתר
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • צור קשר