בקשת מידע | ביטול כרטיס מסך
-
רוצה לקנות מחשב נייד אבל יש לו כרטיס מסך בשם GeForce MX450.
אני לא באמת צריך אותו וחושש שהוא רק יפריע לי לביצועים.- האם יש דרך לנתק אותו דרך המחשב עצמו מבלי לפרק אותו? במידה ולא, הפירוק קל? יהווה חיסכון בחשמל?
- מה התפקיד של הכרטיס מסך הזה?
תודה
-
רוצה לקנות מחשב נייד אבל יש לו כרטיס מסך בשם GeForce MX450.
אני לא באמת צריך אותו וחושש שהוא רק יפריע לי לביצועים.- האם יש דרך לנתק אותו דרך המחשב עצמו מבלי לפרק אותו? במידה ולא, הפירוק קל? יהווה חיסכון בחשמל?
- מה התפקיד של הכרטיס מסך הזה?
תודה
-
@aiib כתב בבקשת מידע | ביטול כרטיס מסך:
חושש שהוא רק יפריע לי לביצועים.
להפך הוא מוריד עומס מהמעבד
מחשב פשוט יש בו מעבד שהוא גם מעבד גרפי
כשיש כרטיס מסך המעבד יותר פנוי@אבי-ים כתב בבקשת מידע | ביטול כרטיס מסך:
@aiib כתב בבקשת מידע | ביטול כרטיס מסך:
חושש שהוא רק יפריע לי לביצועים.
להפך הוא מוריד עומס מהמעבד
מחשב פשוט יש בו מעבד שהוא גם מעבד גרפי
כשיש כרטיס מסך המעבד יותר פנויצודק, כוונתי הייתה לבטריה.
מה המטרה של הכרטיס הספציפי הזה?
-
רוצה לקנות מחשב נייד אבל יש לו כרטיס מסך בשם GeForce MX450.
אני לא באמת צריך אותו וחושש שהוא רק יפריע לי לביצועים.- האם יש דרך לנתק אותו דרך המחשב עצמו מבלי לפרק אותו? במידה ולא, הפירוק קל? יהווה חיסכון בחשמל?
- מה התפקיד של הכרטיס מסך הזה?
תודה
@aiib להערכתי כשהוא לא עושה כלום אז הוא בקושי לוקח חשמל וודאי לא מפריע לביצועים..
תראה לדוגמא את השעות עבודה על הבטריה כשהכרטיס מסך עובד וכשלא, יכול להגיע לפי 3-4 ! -
רוצה לקנות מחשב נייד אבל יש לו כרטיס מסך בשם GeForce MX450.
אני לא באמת צריך אותו וחושש שהוא רק יפריע לי לביצועים.- האם יש דרך לנתק אותו דרך המחשב עצמו מבלי לפרק אותו? במידה ולא, הפירוק קל? יהווה חיסכון בחשמל?
- מה התפקיד של הכרטיס מסך הזה?
תודה
@aiib כתב בבקשת מידע | ביטול כרטיס מסך:
אבל יש לו כרטיס מסך בשם GeForce MX450.
לזה אתה קורא כרטיס מסך? הוא ממש חלש לא יודע עד כמה הוא יסחוב לך מהבטריה ממש קצת
-
@aiib כתב בבקשת מידע | ביטול כרטיס מסך:
אבל יש לו כרטיס מסך בשם GeForce MX450.
לזה אתה קורא כרטיס מסך? הוא ממש חלש לא יודע עד כמה הוא יסחוב לך מהבטריה ממש קצת
-
@aiib כתב בבקשת מידע | ביטול כרטיס מסך:
אבל יש לו כרטיס מסך בשם GeForce MX450.
לזה אתה קורא כרטיס מסך? הוא ממש חלש לא יודע עד כמה הוא יסחוב לך מהבטריה ממש קצת
@יעקב-אליעזר וכמו שאתה רואה פה
השוואת כרטיסי מסך נפוצים בבנצ'מרק
https://www.videocardbenchmark.net/gpu.php?gpu=GeForce+MX450&id=4296
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות