עזרה | עזרה בפתיחת דפדפן האנטרנט
-
שלום לכולם אני מנסה לפתוח גוגל מייל וכו' במחשב ועולה הדבר הבא
אם יש למישהו מידע מה עושים כדי שגוגל יפתח בחזרה שיעדכן תודה רבה@אלי-שם כתב בעזרה | עזרה בפתיחת דפדפן האנטרנט:
שלום לכולם אני מנסה לפתוח גוגל מייל וכו' במחשב ועולה הדבר הבא
אם יש למישהו מידע מה עושים כדי שגוגל יפתח בחזרה שיעדכן תודה רבההיי
נראה שהבעיה היא בכרום
האם היא קיימת גם בפתיחת דפדפן אחר כגון אדג' כרומיום?
ולא , נראה שהבעיה היא בתוכנה עצמה ויש להתקינה מחדש(אני בספק אם צריך לגבות סימניות וסיסמאות או לא כי זה רק מעדכן את הדפדפן , צ"ע). -
שלום לכולם אני מנסה לפתוח גוגל מייל וכו' במחשב ועולה הדבר הבא
אם יש למישהו מידע מה עושים כדי שגוגל יפתח בחזרה שיעדכן תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות