עזרה | התקנת מתאם wifi במחשב
-
@החפץ-בעילום-שמו
כרגע המחשב מחובר עם כבל?@ישראל-142 כרגע הוא מוחובר עם סטיק.
-
@ישראל-142 כרגע הוא מוחובר עם סטיק.
הוא מראה לי כך:

-
@ישראל-142 כרגע הוא מוחובר עם סטיק.
-
@החפץ-בעילום-שמו
נכנסים למנהל ההתקנים, ועושים עדכון להתקנים הבעייתיים@ישראל-142
היינו?
נכנסתי למנהל ההתקנים ולא מצאתי כזה דבר. (אני עם ווינדוס 7...) -
@ישראל-142
היינו?
נכנסתי למנהל ההתקנים ולא מצאתי כזה דבר. (אני עם ווינדוס 7...) -
@החפץ-בעילום-שמו
עושים קליק ימני על ההתקן ועדכון מנהל התקן@ישראל-142
הוא כותב לי כך:

-
@ישראל-142
הוא כותב לי כך:

עכשיו אני רואה שבאתר של טמו כתוב כך:

הבעיה היא שזה חסום לי בנטפרי, משהו יכול לעזור להוריד לי את מנהל ההתקן? -
@ישראל-142
הוא כותב לי כך:

@החפץ-בעילום-שמו כתב בעזרה | התקנת מתאם wifi במחשב:
@ישראל-142
הוא כותב לי כך:

המחשבים עם ווינדוס 10/11 בדר''כ לא צריך להתקין זה כבר מובנה
ובווינדוס 7 אין כבר תמיכה מזמן, אולי זה קשור
בכל אופן תנסה חיפוש ידני של המנהל התקן לפי מה שרשום בהודעה
-
עכשיו אני רואה שבאתר של טמו כתוב כך:

הבעיה היא שזה חסום לי בנטפרי, משהו יכול לעזור להוריד לי את מנהל ההתקן? -
@החפץ-בעילום-שמו
איזה סינון יש לך? שאני אדע אם לא חסום גם לי@ישראל-142
נטפרי -
@ישראל-142
נטפריכשאני לוחץ על הקישור שם באתר הוןא כותב לי כך:

-
כשאני לוחץ על הקישור שם באתר הוןא כותב לי כך:

-
@החפץ-בעילום-שמו
אז מי שיש לו נטפרי (גם לי) לא יכול גם לשלוח בקשה@ישראל-142
צודק, ותודה על כל העזרה עד עכשיו.
ובזאת אפנה לשאר חברי הפורום היקרים,
האם יש משהו עם סינון אחר שיכול להוריד לי בבקשה את מנהל ההתקן??? -
@ישראל-142
צודק, ותודה על כל העזרה עד עכשיו.
ובזאת אפנה לשאר חברי הפורום היקרים,
האם יש משהו עם סינון אחר שיכול להוריד לי בבקשה את מנהל ההתקן??? -
האם ישנו יהודי יקר שיכול לעזור לי להתקין את המוצר הזה (מתאם)
למחשב שלי [ווינדוס 7 ישן...].
תודה מראש למסייעים.@החפץ-בעילום-שמו לכאורה זה הדרייבר לווינדוס 7
https://send.magicode.me/send-file/file/03321f0565fa803a4fe835731cbfddeb77d7773b/viewהזהרה
אין לי מושג האם זה אכן הדרייבר המקורי או שזה זיוף
זה הגיע מהלינק שהבאת
נ.ב. בטמו אין את הלינק
הוא מופיע באתר אחר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות