עזרה | החשבון בספאם מה עושים?
-
@אלי-30 כתב בעזרה | החשבון בספאם מה עושים?:
@שמח-לשמוע איך אני מוציא את זה מהספאם לא יעזור לי לדעת למה יש לי ספאם אני מחפש איך אני יכול לפנות לגוגל ישירות בצ'אט או משהו כזה
יעזור לך לדעת להבא.
אין לך אפשרות לדבר בגוגל בפרט שאתה כנראה במסלול החינמי.לפעמים עוזר שמחליפים סיסמא, תנסה.
@שמח-לשמוע יש לי שטח אחסון נוסף בדרייב אני משלם להם איפה אני יכול לדבר איתם?
-
@שמח-לשמוע יש לי שטח אחסון נוסף בדרייב אני משלם להם איפה אני יכול לדבר איתם?
@אלי-30 כתב בעזרה | החשבון בספאם מה עושים?:
@שמח-לשמוע יש לי שטח אחסון נוסף בדרייב אני משלם להם איפה אני יכול לדבר איתם?
לא חושב ששטח אחסון נוסף, נחשב כחשבון עסקי.
-
@אלי-30 כתב בעזרה | החשבון בספאם מה עושים?:
@שמח-לשמוע יש לי שטח אחסון נוסף בדרייב אני משלם להם איפה אני יכול לדבר איתם?
לא חושב ששטח אחסון נוסף, נחשב כחשבון עסקי.
-
אני משתמש בצ'אט גוגל ולאחרונה הרבה קבוצות שניהלתי בהם נהיו ספאם וגם כל מי שמתחיל איתי צ'אט זה כתוב לו שהחשבון שלי ספאם מה אני יכול לעשות כדי שהחשבון לא יהיה ספאם

זה מה שזה מראה למי שמתחיל איתי צ'אט -
@אלי-30 כתב בעזרה | החשבון בספאם מה עושים?:
@לומדעס הוא דיבר על זה שאני במסלול החינמי אמרתי לו שאני משלם להם הוא לא אמר שעסקי
https://one.google.com/
יש שם אפשרות לפתוח צאט

-
@אלי-30 כתב בעזרה | החשבון בספאם מה עושים?:
@לומדעס הוא דיבר על זה שאני במסלול החינמי אמרתי לו שאני משלם להם הוא לא אמר שעסקי
https://one.google.com/
יש שם אפשרות לפתוח צאט

@שמח-לשמוע אני לא רואה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות