באג | לא מצליח להוסיף משתמשים
-
שלום וברכה
יש לי מחשב נייד ווינדוס 11 home שאני מחובר אליו בחשבון "Admunustrator" וכשאני מנסה להוסיף חשבון חדש דרך ההגרות קופץ לי החלון הבא:

ואני ג"כ לא מוצא שום דרך להוסיף משתמשים דרך לוח הבקרה.
למישהו יש פיתרון?
תודה. -
@פרוזי
תנסה להוסיף משורת הפקודהnet user USERNAME /add@אני-אני-אני כתב בבאג | לא מצליח להוסיף משתמשים:
@פרוזי
תנסה להוסיף משורת הפקודהnet user USERNAME /addהוא כותב לי
the command completed successfullyונראה לי זה עבד והצלחתי לפתוח עוד משתמש...
תודה -
פ פרוזי סימן נושא זה כשאלה ב
-
פ פרוזי סימן נושא זה כנפתר ב
-
שלום וברכה
יש לי מחשב נייד ווינדוס 11 home שאני מחובר אליו בחשבון "Admunustrator" וכשאני מנסה להוסיף חשבון חדש דרך ההגרות קופץ לי החלון הבא:

ואני ג"כ לא מוצא שום דרך להוסיף משתמשים דרך לוח הבקרה.
למישהו יש פיתרון?
תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות