בירור | האם טוקמנים חדשים יכולים להתחבר לטלפונים דור 2?
-
אם אני מכניס טוקמן חדש למכשיר ישן דור 2 או 3
האם הוא יעבוד לי או לא
יש לי איזה טוקמן שהיה מחובר והוא כן עובד לי
יש הבדל בענין הזה.?
@עניו-כמשה ברור שיש הבדל.
בעיקרון כל קו שהיה מחובר לפני ה1/06/2023 אמור לעבוד. קו חדש לא.
אבל אם זה מכשיר שאפשר לשנות לו IMEI אז זה כן יעבוד.
על איזה מכשיר מדובר? -
@עניו-כמשה ברור שיש הבדל.
בעיקרון כל קו שהיה מחובר לפני ה1/06/2023 אמור לעבוד. קו חדש לא.
אבל אם זה מכשיר שאפשר לשנות לו IMEI אז זה כן יעבוד.
על איזה מכשיר מדובר?@cool כתב בבירור | האם טוקמנים חדשים יכולים להתחבר לטלפונים דור 2?:
@עניו-כמשה ברור שיש הבדל.
בעיקרון כל קו שהיה מחובר לפני ה1/06/2023 אמור לעבוד. קו חדש לא.
אבל אם זה מכשיר שאפשר לשנות לו IMEI אז זה כן יעבוד.
על איזה מכשיר מדובר?הטוקמנים זה נחשב שהיה מחובר או לא?
-
@cool כתב בבירור | האם טוקמנים חדשים יכולים להתחבר לטלפונים דור 2?:
@עניו-כמשה ברור שיש הבדל.
בעיקרון כל קו שהיה מחובר לפני ה1/06/2023 אמור לעבוד. קו חדש לא.
אבל אם זה מכשיר שאפשר לשנות לו IMEI אז זה כן יעבוד.
על איזה מכשיר מדובר?הטוקמנים זה נחשב שהיה מחובר או לא?
@עניו-כמשה אין לי מידע קונקרטי אבל אין סיבה שיהיה הבדל
-
@עניו-כמשה אין לי מידע קונקרטי אבל אין סיבה שיהיה הבדל
@cool כתב בבירור | האם טוקמנים חדשים יכולים להתחבר לטלפונים דור 2?:
@עניו-כמשה אין לי מידע קונקרטי אבל אין סיבה שיהיה הבדל
היינו טוקמן זה נחשב כמחובר או לא
-
@cool כתב בבירור | האם טוקמנים חדשים יכולים להתחבר לטלפונים דור 2?:
@עניו-כמשה אין לי מידע קונקרטי אבל אין סיבה שיהיה הבדל
היינו טוקמן זה נחשב כמחובר או לא
@עניו-כמשה צדיק שלי......
אם היה מחובר לפני תחילת יוני 23 אז כן, אם לא לא.
||זה כבר כתוב למעלה :)|| -
@עניו-כמשה צדיק שלי......
אם היה מחובר לפני תחילת יוני 23 אז כן, אם לא לא.
||זה כבר כתוב למעלה :)||@cool כתב בבירור | האם טוקמנים חדשים יכולים להתחבר לטלפונים דור 2?:
@עניו-כמשה צדיק שלי......
אם היה מחובר לפני תחילת יוני 23 אז כן, אם לא לא.
||זה כבר כתוב למעלה :)||אני שואל האם עקרונית טוקמן נחשב כמחובר או שרק אחרי שמכניסים למכשיר זה נחשב כמחובר
-
@cool כתב בבירור | האם טוקמנים חדשים יכולים להתחבר לטלפונים דור 2?:
@עניו-כמשה צדיק שלי......
אם היה מחובר לפני תחילת יוני 23 אז כן, אם לא לא.
||זה כבר כתוב למעלה :)||אני שואל האם עקרונית טוקמן נחשב כמחובר או שרק אחרי שמכניסים למכשיר זה נחשב כמחובר
@עניו-כמשה אם היה בתוך המכשיר בלבד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות