בקשת מידע | מצלמת אבטחה נשלטת ע"י ווינדוס
-
אני רוצה את המצלמה כבייביסיטר לחדר הילדים.
מצאתי את המצלמה הזאת שהיא עם סים פנימי.
האם זה מומלץ בכלל?
והאם יש דרך לצפייה דרך ווינדוס ולא אנדרואיד?תודה רבה מראש
-
אני רוצה את המצלמה כבייביסיטר לחדר הילדים.
מצאתי את המצלמה הזאת שהיא עם סים פנימי.
האם זה מומלץ בכלל?
והאם יש דרך לצפייה דרך ווינדוס ולא אנדרואיד?תודה רבה מראש
-
אני רוצה את המצלמה כבייביסיטר לחדר הילדים.
מצאתי את המצלמה הזאת שהיא עם סים פנימי.
האם זה מומלץ בכלל?
והאם יש דרך לצפייה דרך ווינדוס ולא אנדרואיד?תודה רבה מראש
@ישראל-2
יש לך מצלמה של ezviz לקנייה בחנויות KSP שעובדים עם תוכנה למחשב עולה 150 שח.
חיבור לרשת עם ווי פיי -
@ישראל-2
יש לך מצלמה של ezviz לקנייה בחנויות KSP שעובדים עם תוכנה למחשב עולה 150 שח.
חיבור לרשת עם ווי פיי@אברהם-שמואל תודה רבה.
הבעיה שאין רשת בבית, זה יתחבר טוב לסטיק רגיל? -
@אברהם-שמואל תודה רבה.
הבעיה שאין רשת בבית, זה יתחבר טוב לסטיק רגיל?@ישראל-2
לא ניסיתי .
אבל עם סים לא יעשה לך בעיות.אז גם ראוטר. -
@אברהם-שמואל תודה רבה.
הבעיה שאין רשת בבית, זה יתחבר טוב לסטיק רגיל?@ישראל-2
עכשיו ראיתי שיש להם גם עם סים ב1200₪ במחסני חשמל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות