בקשת מידע | 50 ג'יגה לשלוש שנים בוויז - מספיק?
-
אשמח לדעת האם נראה לכם ש 50 ג'יגה מספיקים לנסיעות למשך 3 שנים, לא הרבה נסיעות, קשה לאמוד..
בקיצור - מי שהיה לו משהו כזה או שיודע האם מומלץ - אשמח לדעת
תודה רבה@טרום-מתמחה וויז לא אמור לקחת הרבה ג'יגה, בהערכה גסה, הכי הרבה ג'יגה לחודש? אז יספיק.
-
אשמח לדעת האם נראה לכם ש 50 ג'יגה מספיקים לנסיעות למשך 3 שנים, לא הרבה נסיעות, קשה לאמוד..
בקיצור - מי שהיה לו משהו כזה או שיודע האם מומלץ - אשמח לדעת
תודה רבה@טרום-מתמחה
וייז לוקח כ 200MB בחודש, יכול גם להגיע ל300. -
אשמח לדעת האם נראה לכם ש 50 ג'יגה מספיקים לנסיעות למשך 3 שנים, לא הרבה נסיעות, קשה לאמוד..
בקיצור - מי שהיה לו משהו כזה או שיודע האם מומלץ - אשמח לדעת
תודה רבה@טרום-מתמחה כתב בבקשת מידע | 50 ג'יגה לשלוש שנים בוויז - מספיק?:
אשמח לדעת האם נראה לכם ש 50 ג'יגה מספיקים לנסיעות למשך 3 שנים, לא הרבה נסיעות, קשה לאמוד..
יספיק. גם אם אתה נהג מונית, וגם אם תעדכן אותו פעם בחודש.
מניסיון רב. -
אשמח לדעת האם נראה לכם ש 50 ג'יגה מספיקים לנסיעות למשך 3 שנים, לא הרבה נסיעות, קשה לאמוד..
בקיצור - מי שהיה לו משהו כזה או שיודע האם מומלץ - אשמח לדעת
תודה רבה@טרום-מתמחה אני לא יודע כמה תכננת לשלם על דבר כזה....
אבל לרמי לוי תקשורת יש טוקמנים כאלו .
50GB עולה באיזור ה170 ש"ח -
@טרום-מתמחה אני לא יודע כמה תכננת לשלם על דבר כזה....
אבל לרמי לוי תקשורת יש טוקמנים כאלו .
50GB עולה באיזור ה170 ש"ח -
-
@cool
36G ל5 שנים 250 שקל
https://simtalk.co.il/product/36g-תקף-ל-60-חודש-סים-גלישה-לרכב-באיכות-גליש/ -
אשמח לדעת האם נראה לכם ש 50 ג'יגה מספיקים לנסיעות למשך 3 שנים, לא הרבה נסיעות, קשה לאמוד..
בקיצור - מי שהיה לו משהו כזה או שיודע האם מומלץ - אשמח לדעת
תודה רבה@טרום-מתמחה כתב בבקשת מידע | 50 ג'יגה לשלוש שנים בוויז - מספיק?:
האם נראה לכם ש 50 ג'יגה מספיקים לנסיעות למשך 3 שנים, לא הרבה נסיעות
יספיק.
וייז לוקח בערך 100MB לחודש בממוצע, ואפילו פחות.
מקסימום 200-300MB בחודשים יותר זללניים.זה לא יוצא יותר מ-5GB~ בשלוש שנים.
-
סורי שאני לא יכול להודות לכולכם עם לייק...
אני חדש פה..
בכל אופן ממש תודה רבה איזה שפע של ידע ועצות טובות,
חילכם לאורייתא
תודה רבה שוב. -
אשמח לדעת האם נראה לכם ש 50 ג'יגה מספיקים לנסיעות למשך 3 שנים, לא הרבה נסיעות, קשה לאמוד..
בקיצור - מי שהיה לו משהו כזה או שיודע האם מומלץ - אשמח לדעת
תודה רבה@טרום-מתמחה בתנאי שבאמת הגלישה תלך רק לוויז
ולא לשום דבר אחר -
@טרום-מתמחה בתנאי שבאמת הגלישה תלך רק לוויז
ולא לשום דבר אחר@A0533057932 האמת שאותו אחד שאני מברר בשבילו רוצה גם להשתמש למייל. וזה דבר שא"א לדעת כמה ישתמש,
אז מה אתה אומר? יש דרך לדעת אם זה יספיק?
תודה לך -
@A0533057932 האמת שאותו אחד שאני מברר בשבילו רוצה גם להשתמש למייל. וזה דבר שא"א לדעת כמה ישתמש,
אז מה אתה אומר? יש דרך לדעת אם זה יספיק?
תודה לך@טרום-מתמחה אז זה לא יספיק
-
@טרום-מתמחה אני לא יודע כמה תכננת לשלם על דבר כזה....
אבל לרמי לוי תקשורת יש טוקמנים כאלו .
50GB עולה באיזור ה170 ש"ח -
פוסט זה נמחק!
-
@cool כתב בבקשת מידע | 50 ג'יגה לשלוש שנים בוויז - מספיק?:
@דאבל לשנתיים.
100GB ל4 שנים עולה באיזור ה250 כמדומנייש מצב לקישור לחבילה כזאת?
תודה רבה! -
@cool כתב בבקשת מידע | 50 ג'יגה לשלוש שנים בוויז - מספיק?:
@דאבל לשנתיים.
100GB ל4 שנים עולה באיזור ה250 כמדומנייש מצב לקישור לחבילה כזאת?
תודה רבה!@טרום-מתמחה אחפש לך ואעדכן
-
@טרום-מתמחה אחפש לך ואעדכן
-
@טרום-מתמחה אלו המחירים התקפים כעת.

||אם מעניין אותך, תתקשר ל0548404041||
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות