בירור | מישהו התנסה בחיבור מגע יבש במזגן תדיראן אלפא - אני מחפש הדרכה
-
אני מעוניין בזה כיון ששעון השבת סוחב 8A, והמזגן לוקח קצת יותר,
יש שם צמה עם 3 גידים (אדום שחור וכתום)
שאלתי טכנאי שהתעסק עם מגע יבש בחברות אחרות, והוא טען לי שאני צריך לרכוש כרטיס מגע יבש וחבל על הכסף.
שאלתי בחנות מחסני מיזוג (שם רכשתי את המזגנים), וענו לי שלא צריך כרטיס, אלא לחבר את השחור והכתום למגע יבש,
אלא שבפועל מה שמכבה את המזגן זה כשאני מחבר את הכתום והאדום וכשהם מנותקים המזגן פועל,
בקיצור בדקתי עם רב מודד, והכתום והאדום נותנים יחד 12V DC.יש למישהו מושג עם מפחיד להשתמש עם הכתום והאדום למגע יבש?
או שיש לכם מושג על כרטיס למגע יבש,
בקיצור מה נכון לעשות פה?תודה רבה
-
@mirol למה כן? אם המזגן מגיע עם מגע יבש?!
אגב התקנתי שעון שבת בקופסה של גביס 3 מקום, אתה רוצה שאתקין לוח במיוחד לקונטקטור וכו'?! -
@mirol למה כן? אם המזגן מגיע עם מגע יבש?!
אגב התקנתי שעון שבת בקופסה של גביס 3 מקום, אתה רוצה שאתקין לוח במיוחד לקונטקטור וכו'?!@זנב-לאריות
סליחה על ההקפצה אבל רק עכשיו ראיתי את הנושא
מה שצריך הוא לנתק את האדום לגמרי
ולחבר את הכתום והשחור למפסק/שעון שבתמצ"ב סקירת AI
||כדי לחבר את תדיראן אלפא למגע יבש, יש לחבר את החוט הכתום והחוט השחור מצמת המגע היבש לנקודות המתאימות על כרטיס הפיקוד של היחידה הפנימית. החיבור מתבצע דרך צמת מגע יבש המובנית בכרטיס הפיקוד, הנמצאת מאחורי המאייד, וסימנה "BMS". כאשר מחברים את החוטים (מקצרים אותם), המזגן יכבה, וכשהחיבור מנותק, המזגן יחזור לפעול.
שלבי החיבור
אתר את הצמה: אתר את צמת המגע היבש (מסומנת "BMS") הממוקמת בגב המאייד, על כרטיס הפיקוד.
חתוך את הפלג: חתוך את הפלג שמחובר לצמה (פלג המגיע עם שלושה חוטים).
חבר את החוטים: חבר את החוט הכתום והחוט השחור של הצמה למגע יבש במצב normal open (N/O).
אבטח את החיבור: השתמש בלוסטרות כדי לאבטח את החיבורים.
הערה: אל תיגע בחוט האדום, מכיוון שאין לו תפקיד בחיבור זה.
אופן פעולה
מצב כיבוי: כאשר מחברים (מקצרים) את המגעים הכתום והשחור, המזגן יכבה (לאחר כ-6 דקות).
מצב הפעלה: כאשר מנתקים את החיבור בין החוטים (מבטלים את הקיצור), המזגן יחזור מיד לעבודה.|| -
אני מעוניין בזה כיון ששעון השבת סוחב 8A, והמזגן לוקח קצת יותר,
יש שם צמה עם 3 גידים (אדום שחור וכתום)
שאלתי טכנאי שהתעסק עם מגע יבש בחברות אחרות, והוא טען לי שאני צריך לרכוש כרטיס מגע יבש וחבל על הכסף.
שאלתי בחנות מחסני מיזוג (שם רכשתי את המזגנים), וענו לי שלא צריך כרטיס, אלא לחבר את השחור והכתום למגע יבש,
אלא שבפועל מה שמכבה את המזגן זה כשאני מחבר את הכתום והאדום וכשהם מנותקים המזגן פועל,
בקיצור בדקתי עם רב מודד, והכתום והאדום נותנים יחד 12V DC.יש למישהו מושג עם מפחיד להשתמש עם הכתום והאדום למגע יבש?
או שיש לכם מושג על כרטיס למגע יבש,
בקיצור מה נכון לעשות פה?תודה רבה
@זנב-לאריות אם המזגן באמת תומך במגע יבש אמור להגיע עם המזגן הוראות להתקנה של החשמל. תבדוק או תעלה לכאן אולי יוכלו לעזור לך יותר.
-
@זנב-לאריות
סליחה על ההקפצה אבל רק עכשיו ראיתי את הנושא
מה שצריך הוא לנתק את האדום לגמרי
ולחבר את הכתום והשחור למפסק/שעון שבתמצ"ב סקירת AI
||כדי לחבר את תדיראן אלפא למגע יבש, יש לחבר את החוט הכתום והחוט השחור מצמת המגע היבש לנקודות המתאימות על כרטיס הפיקוד של היחידה הפנימית. החיבור מתבצע דרך צמת מגע יבש המובנית בכרטיס הפיקוד, הנמצאת מאחורי המאייד, וסימנה "BMS". כאשר מחברים את החוטים (מקצרים אותם), המזגן יכבה, וכשהחיבור מנותק, המזגן יחזור לפעול.
שלבי החיבור
אתר את הצמה: אתר את צמת המגע היבש (מסומנת "BMS") הממוקמת בגב המאייד, על כרטיס הפיקוד.
חתוך את הפלג: חתוך את הפלג שמחובר לצמה (פלג המגיע עם שלושה חוטים).
חבר את החוטים: חבר את החוט הכתום והחוט השחור של הצמה למגע יבש במצב normal open (N/O).
אבטח את החיבור: השתמש בלוסטרות כדי לאבטח את החיבורים.
הערה: אל תיגע בחוט האדום, מכיוון שאין לו תפקיד בחיבור זה.
אופן פעולה
מצב כיבוי: כאשר מחברים (מקצרים) את המגעים הכתום והשחור, המזגן יכבה (לאחר כ-6 דקות).
מצב הפעלה: כאשר מנתקים את החיבור בין החוטים (מבטלים את הקיצור), המזגן יחזור מיד לעבודה.||