בירור | לוח מסך שולחן העבודה נהיה בצד שמאל
-
חברים יקרים, במחשב נייד שלי אני פותח ואני רואה שכל המסך שולחן העבודה הכל נהיה בצד שמאל, איך אני מחזיר חזרה? וגם איך קרה דבר זה?
@ועד למה כוונתך כל המסך? שינית את המחשב אולי לאנגלית?
-
חברים יקרים, במחשב נייד שלי אני פותח ואני רואה שכל המסך שולחן העבודה הכל נהיה בצד שמאל, איך אני מחזיר חזרה? וגם איך קרה דבר זה?
-
@ישראל-142 לא שיניתי לאנגלית. וגם כוונתי כאשר המפתח נפתח הרי נדלק המסך, ותמיד כל התיקיות של כל מה שיש במסך נמצא בצד ימין, לפתע זה הכל בצד שמאל
-
חברים יקרים, במחשב נייד שלי אני פותח ואני רואה שכל המסך שולחן העבודה הכל נהיה בצד שמאל, איך אני מחזיר חזרה? וגם איך קרה דבר זה?
@ועד כתב בבירור | לוח מסך שולחן העבודה נהיה בצד שמאל:
חברים יקרים, במחשב נייד שלי אני פותח ואני רואה שכל המסך שולחן העבודה הכל נהיה בצד שמאל, איך אני מחזיר חזרה? וגם איך קרה דבר זה?
כוונתך לסמלים?
פשוט תעשה לחצן ימני, תצוגה ותלחץ על הסידור סמלים האוטומטי או היישור.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות