בעיה | בעייה בפתיחת קובץ PDF
-
@EM308 אם זה לא מופיע אז או שתחפש עוד קצת או שזה לא ותקן אבל א"כ מה הקשר שקפצה לך הודעה של אקרובט?
תבדוק בפתיחת קבצי PDF בפתח באמצעות,
אילו אפשרויות קיימות לך שם -
@שאול-208
מופיע לי מה שאמרת אבל בתוכניות זה לא מופי עשיתי גם חיפוש אבל עכשיו התקנתי את התוכנה הזו מפה https://get.adobe.com/reader/- אני לא יודע מה עושים איתה
- לא עזר
-
@שאול-208
מופיע לי מה שאמרת אבל בתוכניות זה לא מופי עשיתי גם חיפוש אבל עכשיו התקנתי את התוכנה הזו מפה https://get.adobe.com/reader/- אני לא יודע מה עושים איתה
- לא עזר
-
-
@EM308 אני מנחש שאולי היה לך פרוץ ואדובי חסמו את זה איכשהו עם איזה עדכון שהם העלו,
אבל אני לא באמת יודע... -
E EM308 סימן נושא זה כשאלה ב
-
E EM308 סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
