בקשת מידע | שאלה לגבי טאבלט
-
אני צריך לעבודה טאבלט.
בעיקר לפתוח קבצי FDF קצת כבדים (תוכניות - גרמושקות)
ושיהיה אפשר להשתמש בעט לסמן ולכתוב על הקובץ.
צריך גם מצלמה אבל לא צריך דווקא איכותית במיוחד.
יש לכם המלצות? מכשירים שאתם מכירים?
בערך אזור 1000 שח
תודה!
-
אני צריך לעבודה טאבלט.
בעיקר לפתוח קבצי FDF קצת כבדים (תוכניות - גרמושקות)
ושיהיה אפשר להשתמש בעט לסמן ולכתוב על הקובץ.
צריך גם מצלמה אבל לא צריך דווקא איכותית במיוחד.
יש לכם המלצות? מכשירים שאתם מכירים?
בערך אזור 1000 שח
תודה!
-
אני צריך לעבודה טאבלט.
בעיקר לפתוח קבצי FDF קצת כבדים (תוכניות - גרמושקות)
ושיהיה אפשר להשתמש בעט לסמן ולכתוב על הקובץ.
צריך גם מצלמה אבל לא צריך דווקא איכותית במיוחד.
יש לכם המלצות? מכשירים שאתם מכירים?
בערך אזור 1000 שח
תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות