תוסף לפתיחת סרטונים בדרייב
-
@ישראל10 אני חושב שזה קשור בעיקר למהירות גלישה (תמיד זה קרה לי בהתאמה).
וגם אם מעלים וידאו לדרייב, אני משער שגוגל מעבירים את הוידאו תהליך, ובזמן הזה אי אפשר לצפות בו.@רבא לדעתי אין קשר כי לא מזמן העליתי את המהירות גלשיה ביית והיא מאוד מהירה ואעפ"כ אין אופציה לראות בדרייב סרטונים
-
@ישראל10 אני חושב שזה קשור בעיקר למהירות גלישה (תמיד זה קרה לי בהתאמה).
וגם אם מעלים וידאו לדרייב, אני משער שגוגל מעבירים את הוידאו תהליך, ובזמן הזה אי אפשר לצפות בו.@רבא אגב בלי קשר
ההגנה של חב"ד חסמה כליל את האופציה של דרייב בכל המכשירים המחוברים להגנה שלהם
ולשבחם יאמר זאת כיוון שקורה רבות פעמים שדברים לא ראויים עוברים דרך הדרייב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות