שיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML
-
@נחמן-פלח כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
זה מה שהחמור ענה חחח.
עוד לא רואה את התמונה...

אבל החמור זה לא הוא...
מי כן?
אתה לא צריך להקליד 'האם תוכל וכו'...'
זה רק כאילו שאתה מקליד, זה בשביל לשגע חברים, כמו זה
מבין?@יוסף-אלחנן כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
@נחמן-פלח כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
זה מה שהחמור ענה חחח.
עוד לא רואה את התמונה...

אבל החמור זה לא הוא...
מי כן?
אתה לא צריך להקליד 'האם תוכל וכו'...'
זה רק כאילו שאתה מקליד, זה בשביל לשגע חברים, כמו זה
מבין?דקנ
-
@יוסף-אלחנן כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
@נחמן-פלח כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
זה מה שהחמור ענה חחח.
עוד לא רואה את התמונה...

אבל החמור זה לא הוא...
מי כן?
אתה לא צריך להקליד 'האם תוכל וכו'...'
זה רק כאילו שאתה מקליד, זה בשביל לשגע חברים, כמו זה
מבין?דקנ
@נחמן-פלח כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
@יוסף-אלחנן כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
@נחמן-פלח כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
זה מה שהחמור ענה חחח.
עוד לא רואה את התמונה...

אבל החמור זה לא הוא...
מי כן?
אתה לא צריך להקליד 'האם תוכל וכו'...'
זה רק כאילו שאתה מקליד, זה בשביל לשגע חברים, כמו זה
מבין?דקנ
-
@נחמן-פלח כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
@יוסף-אלחנן כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
@נחמן-פלח כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
זה מה שהחמור ענה חחח.
עוד לא רואה את התמונה...

אבל החמור זה לא הוא...
מי כן?
אתה לא צריך להקליד 'האם תוכל וכו'...'
זה רק כאילו שאתה מקליד, זה בשביל לשגע חברים, כמו זה
מבין?דקנ
-
@נחמן-פלח שלח בזיפ
-
@נחמן-פלח תוכנת דחיסת קבצים חדשה שאני לא מכיר?
@יוסף-אלחנן כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
@נחמן-פלח תוכנת דחיסת קבצים חדשה שאני לא מכיר?
תשנה סיומת
-
@יוסף-אלחנן כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
@נחמן-פלח תוכנת דחיסת קבצים חדשה שאני לא מכיר?
תשנה סיומת
-
@נחמן-פלח תמחק את ה4 מה-MP4, אתה רק הוספת לזה 'יג'...
@יוסף-אלחנן כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
@נחמן-פלח תמחק את ה4 מה-MP4, אתה רק הוספת לזה 'יג'...
-
@יוסף-אלחנן כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
@נחמן-פלח תמחק את ה4 מה-MP4, אתה רק הוספת לזה 'יג'...
-
@נחמן-פלח יואווו, למה אתה לא יכול לדחוס את זה???

@יוסף-אלחנן כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
@נחמן-פלח יואווו, למה אתה לא יכול לדחוס את זה???

(בדיוק היום אכלתי שניצל...)
-
@יוסף-אלחנן כתב בשיתוף | נביא שקר - משחק חמוד בHTML:
@נחמן-פלח יואווו, למה אתה לא יכול לדחוס את זה???

(בדיוק היום אכלתי שניצל...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות