בעיה | יש למישהו מושג למה הפריצת אופיס של KMS שעשיתי לא עזרה?
-
לקחתי מהקישור שם
תגובה: בעיה | פריצה לאופיס לצמיתות
ונפתח ולחצתי 2 (במחשב לא מקוון) ואח"כ כשסיים לחצתי אנטר ונסגר שורת הפקודה, אבל כשפתחתי את האופיס הוא שוב ביקש ממני רשיון כרגיל..
מה יהיה עם זה??? -
לקחתי מהקישור שם
תגובה: בעיה | פריצה לאופיס לצמיתות
ונפתח ולחצתי 2 (במחשב לא מקוון) ואח"כ כשסיים לחצתי אנטר ונסגר שורת הפקודה, אבל כשפתחתי את האופיס הוא שוב ביקש ממני רשיון כרגיל..
מה יהיה עם זה???@יצחקוביץ תנסה את זה:
@יוסי-מחשבים כתב באופיס 2016 2019 2021 2024 365 להורדה והתקנה בהתאמה אישית (+אופיס 2003-2010 להורדה):
KMS מומלץ:
KMS VL ALL AIO v52
|| לחץ כאן להורדת סקריפט איקטוב || סיסמה לחילוץ 1234
[לאחר פתיחת הסקריפט הקש 2] -
לקחתי מהקישור שם
תגובה: בעיה | פריצה לאופיס לצמיתות
ונפתח ולחצתי 2 (במחשב לא מקוון) ואח"כ כשסיים לחצתי אנטר ונסגר שורת הפקודה, אבל כשפתחתי את האופיס הוא שוב ביקש ממני רשיון כרגיל..
מה יהיה עם זה???@יצחקוביץ
ניסיתי הרבה אפשרויות והשיטה הבאה היא הכי טובה כי זה רישיון דיגיטלי לתמיד, וזה לא רק רישיון זמני שמתחדש אוטומטית.
צריך להריץ את הקוד הבא בפאוורשל "windows terminal" כמנהלirm https://massgrave.dev/get | iexאפשר להגיע לפאוורשל בלחיצת קליק ימני על לחצן התחל ולבחור "מסוף (ניהול)"

או אם אתה מתקשה עם פקודות אז תוריד את הקובץ הבא ותפעיל אותו כמנהל
MAS_AIO.cmdקרדיט ל-@A0533057932 שהביא גם אפשרויות נוספות כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות