בקשה | ערוצים בווצאפ
-
שלום. רציתי לשאול אם יש דרך כלשהי להשתמש בווצאפ ללא הערוצים או לחסום את הגישה אליהם איכשהו. פשוט זה ממש יצר הרע. אם יש דרך אני ממש אשמח! תודה רבה!
@buabua555 כתב בבקשה | ערוצים בווצאפ:
שלום. רציתי לשאול אם יש דרך כלשהי להשתמש בווצאפ ללא הערוצים או לחסום את הגישה אליהם איכשהו. פשוט זה ממש יצר הרע. אם יש דרך אני ממש אשמח! תודה רבה!
תחפש בפורום יש הרבה גרסאות כלאה
-
@buabua555 כתב בבקשה | ערוצים בווצאפ:
שלום. רציתי לשאול אם יש דרך כלשהי להשתמש בווצאפ ללא הערוצים או לחסום את הגישה אליהם איכשהו. פשוט זה ממש יצר הרע. אם יש דרך אני ממש אשמח! תודה רבה!
תחפש בפורום יש הרבה גרסאות כלאה
@מתושלח-הבבלי בטוח? לא מצאתי משהו שאפשר להתקין... אם למישהו יש פתרון אני ממש אשמח!
-
@מתושלח-הבבלי בטוח? לא מצאתי משהו שאפשר להתקין... אם למישהו יש פתרון אני ממש אשמח!
@buabua555
על איזה מכשיר אתה?
אפשר בגרסה אצלי -
יש דרך לחסום באייפון?
-
@buabua555
על איזה מכשיר אתה?
אפשר בגרסה אצלי -
@buabua555 איזה קבוצה?
-
@buabua555 זה כבר לא עובד אח..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות