בקשת מידע | סים לארה"ב לשיחות נכנסות ויוצאות
-
שלום רב!
יש למישהו מושג איפה וכמה אמור לעלות סים אמריקאי לשיחות נכנסות ויוצאות (יוצאות בארה"ב, אבל עדיף גם לישראל).
אני מעדיף חבילה משם ולא לשכור פה ביקר.
תודה רבה -
@cool מבין שאתה מתכוין לקו קבוע ולא טוקמן לתקופה קצרה?
יש לאולטרה מובייל תוכניות ב10 דולר לחודש כולל שיחות חופשי לישראל
https://www.ultramobile.com/plans/?attribute_months=12-month-plan -
@cool כתב בבקשת מידע | סים לארה"ב לשיחות נכנסות ויוצאות:
האמת אני מתכווין לתקופה קצרה (שבוע שבועיים)
טלפון חכם?
-
יש את US MOBILE
https://www.usmobile.com/shared-data-plans באזור ה$10 כולל שיחות לישראל -
יש את US MOBILE
https://www.usmobile.com/shared-data-plans באזור ה$10 כולל שיחות לישראל -
- מה אתה מתכוין עובד בישראל? כל השיחות הכל כלול במחיר?
- איזו תכנית? Flex / Premium / Starter
-
@MAKRO
Everything you have in the USA, you have here
The plan is called "unlimited starter" -
@TripleU אתה בטוח שזה ללא הגבלה גם בארץ, יכול להיות שזה 150 דקות ו1GB?
באיזו רשת אתה משתמש הסים הלבן או השחור?
או שזה eSIM, אז ב WARP 5G או GSM?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות