באג | גלריה במחשב
-
בוקר טוב
יש לי ווינדואס 11 ואפליקצית גלריה במחשב נפתחת ועובדת אבל לא ניתן ללחוץ על האיקס ולסגור את האפליקציה רק לאחר מזעור ניתן לצאת מהתמונה שאר הלחצנים עובדים רגיל אשמח לעזרה תודה
מצ"ב תמונה

@דניאל95
בעיה ידועה שכבר דוברה כמה פעמים כאן ובעוד מקומות
הפתרון של מיקרוסופט לבנתיים עד שהתקלה תסודר זה להשתמש באפליקציה תמונות מדור קודם -
בוקר טוב
יש לי ווינדואס 11 ואפליקצית גלריה במחשב נפתחת ועובדת אבל לא ניתן ללחוץ על האיקס ולסגור את האפליקציה רק לאחר מזעור ניתן לצאת מהתמונה שאר הלחצנים עובדים רגיל אשמח לעזרה תודה
מצ"ב תמונה

@דניאל95 בעיה ידועה.
אפשר לסגור בלחיצה על esc או על ctrl +w או alt +f4. -
י ישראל 142 התייחס לנושא זה ב
-
י ישראל 142 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות