באג | אין היסטוריה האפליקציות שולחן העבודה
-
שלום לכולם
בעבר אם הייתי לוחץ לחצן ימני על הוורד (דוגמא) הוא היה מראה לי את הקבצים האחרונים שפתחו ע"י תוכנה זו
בימים האחרונים לפתע זה לא מראה לי את הקבצים האחרונים...
מישהו יודע מדוע??? -
@פרוזי כתב בבאג | אין היסטוריה האפליקציות שולחן העבודה:
זה לא מראה לי את הקבצים האחרונים
קודם כל זה נקרא רשימות קפיצה.
יש הגדרה בווינדוס שמבטלת את זה, תבדוק אם השתנו ההגדרות אצלך.
יש עוד פתרונות:
1
2
3 -
פ פרוזי סימן נושא זה כשאלה ב
-
פ פרוזי סימן נושא זה כנפתר ב
-
@פרוזי כתב בבאג | אין היסטוריה האפליקציות שולחן העבודה:
זה לא מראה לי את הקבצים האחרונים
קודם כל זה נקרא רשימות קפיצה.
יש הגדרה בווינדוס שמבטלת את זה, תבדוק אם השתנו ההגדרות אצלך.
יש עוד פתרונות:
1
2
3
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
מגיע לך...