בירור | מספר אחד על שני מכשירים
-
מישהו מכיר אפשרות להשתמש באותו המספר טלפון בשני מכשירים?
יש דרך להוסיף סים לרכב כביכול ולהכניס למכשיר השני אבל אז אין תמיכה בסמס, רק גלישה ושיחות.
מישהו מכיר דרך כולל סמס?
ברמת העניין אני צריך במכשיר אחד שיחות והודעות ובמכשיר השני שיחות הודעות וגלישה.
-
מישהו מכיר אפשרות להשתמש באותו המספר טלפון בשני מכשירים?
יש דרך להוסיף סים לרכב כביכול ולהכניס למכשיר השני אבל אז אין תמיכה בסמס, רק גלישה ושיחות.
מישהו מכיר דרך כולל סמס?
ברמת העניין אני צריך במכשיר אחד שיחות והודעות ובמכשיר השני שיחות הודעות וגלישה.
@liy כתב בבירור | מספר אחד על שני מכשירים:
מישהו מכיר אפשרות להשתמש באותו המספר טלפון בשני מכשירים?
יש דרך להוסיף סים לרכב כביכול ולהכניס למכשיר השני אבל אז אין תמיכה בסמס, רק גלישה ושיחות.
מישהו מכיר דרך כולל סמס?כן
זה קיים בסלקוםסלקום דו2- מכשירים באותו מספר
המחיר הוא 7.43 לחודש
-
@liy כתב בבירור | מספר אחד על שני מכשירים:
מישהו מכיר אפשרות להשתמש באותו המספר טלפון בשני מכשירים?
יש דרך להוסיף סים לרכב כביכול ולהכניס למכשיר השני אבל אז אין תמיכה בסמס, רק גלישה ושיחות.
מישהו מכיר דרך כולל סמס?כן
זה קיים בסלקוםסלקום דו2- מכשירים באותו מספר
המחיר הוא 7.43 לחודש
@שמח-לשמוע כתב בבירור | מספר אחד על שני מכשירים:
@liy כתב בבירור | מספר אחד על שני מכשירים:
מישהו מכיר אפשרות להשתמש באותו המספר טלפון בשני מכשירים?
יש דרך להוסיף סים לרכב כביכול ולהכניס למכשיר השני אבל אז אין תמיכה בסמס, רק גלישה ושיחות.
מישהו מכיר דרך כולל סמס?כן
זה קיים בסלקוםתודה, אבדוק.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות