בסוללה אוזלת בלי שימוש
-
בלילה אני מניח את הנגן לעדי ללא כל שימוש ובובקר יורד לו הסוללה לפעמים באופן משמעותי האם יש דרך לדעת מה גומר את הסוללה או שיש איזה פעולה תמידית שמרוקנת את הסוללה.
תודה לעוזרים!@יונתן-10 כתב בבסוללה אוזלת בלי שימוש:
בלילה אני מניח את הנגן לעדי ללא כל שימוש ובובקר יורד לו הסוללה לפעמים באופן משמעותי האם יש דרך לדעת מה גומר את הסוללה או שיש איזה פעולה תמידית שמרוקנת את הסוללה.
תודה לעוזרים!למה לפתוח שני נושאים על אותו דבר?

תמחק אחד, זה נגד חוקי הפורום.. -
בלילה אני מניח את הנגן לעדי ללא כל שימוש ובובקר יורד לו הסוללה לפעמים באופן משמעותי האם יש דרך לדעת מה גומר את הסוללה או שיש איזה פעולה תמידית שמרוקנת את הסוללה.
תודה לעוזרים!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות