אוזניות ב-3310| אי אפשר להוציא ולקבל שיחות כשמחוברות למכשיר
-
עד היום הכל עבד כרגיל והיום כשהכנסתי את האוזניות לפלאפון ורציתי להוציא שיחה לא שמעתי כלום וגם לא שמעו אותי! כנ"ל גם בקבלת שיחה כשהאוזניות בפנים לא שומעים אותי ואני לא שומע את המתקשר לא עוזר להוציא את האוזניות באמצע השיחה צריך לנתק ולהוציא את האוזניות ואז להתקשר..
מה שמוזר הוא שכשאני מתקשר בלי האוזניות ובמהלך השיחה אני מכניס את האוזניות הכל עובד כרגיל...
מה יכולה להיות הבעיה? -
עד היום הכל עבד כרגיל והיום כשהכנסתי את האוזניות לפלאפון ורציתי להוציא שיחה לא שמעתי כלום וגם לא שמעו אותי! כנ"ל גם בקבלת שיחה כשהאוזניות בפנים לא שומעים אותי ואני לא שומע את המתקשר לא עוזר להוציא את האוזניות באמצע השיחה צריך לנתק ולהוציא את האוזניות ואז להתקשר..
מה שמוזר הוא שכשאני מתקשר בלי האוזניות ובמהלך השיחה אני מכניס את האוזניות הכל עובד כרגיל...
מה יכולה להיות הבעיה? -
@צדיק-גמור
נוגד את חוקי הפורום להקפיץ נושא ישן...
לגופו של ענין - איני זוכר מה היה אז ואיך נפתר אבל נכון להיום אני עם אותו טלפון והכל עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות