שיתוף | אהבתם את אוזניות ה-TWS של ג’אברה? אמרו שלום ותתחילו להתגעגע - כתבה
-
GN, חברת האם של המותג ג’אברה (Jabra), הודיעה באופן רשמי ודי בהפתעה כי החליטה לצאת משוק האוזניות הצרכניות. עד סוף השנה הנוכחית היא תדלל את מלאי האוזניות נטולות החוטים שלה בכל רחבי העולם, ותפסיק את המכירה שלהן בפועל – כולל של זוג האוזניות האחרונות עליהן הכריזה במקביל להודעת היציאה מהשוק: הדור השני של Elite 8 Active ו-Elite 10. אוזניות אלו יהיו זמינות בפועל בהמשך החודש.
ההחלטה על כך נובעת מהצפיפות הגדולה בשוק האוזניות נטולות החוטים שמאפשר, לפי הצהרת המנכ”ל פיטר קארלסטורמר, שולי רווח קטנים בלבד. “ההחלטה לסגור בהדרגה את קווי המוצרים של Elite ו-Talk היא חלק מהמחויבות שלנו להתמקד בשווקים אטרקטיביים שבהם נוכל לספק צמיחה רווחית ותשואות חזקות”, הוא כתב. “השווקים, עם זאת, השתנו עם הזמן, והיום ההערכה שלנו היא שאיננו יכולים לייצר החזר הוגן על ההשקעה בהשוואה להזדמנויות רבות אחרות שיש לנו בעסקי עזרי השמיעה, הארגונים והמשחקים שלנו”.
החלטה זו התקבלה על ידי החברה למרות שתחום האוזניות הצרכני הביא לה הכנסות שהיו גדולות ב-2023 מאשר ב-2022, ולמרות שהיא צופה שהפסקת המכירה יפגע בטווח הקרוב בהכנסות הכלליות שלה. קו מוצרי אוזניות ה-Elite היה אחראי ל-70% מהכנסות חטיבת הצרכנות והמשחקים של החברה.
תהליך הביטול של תחום האוזניות הצרכניות של ג’אברה ילווה במסע הסברה, וכחלק ממנו החברה מבטיחה שהיא תמשיך לספק שירות ותמיכה לאוזניות ה-Elite וה-Talk עד לגמר האחריות שלהן.
מחברת ביקונקט טכנולוגיות נציגת GN בישראל נמסר כי החברה מעודכנת בנושא. בשלב זה תמשיך ביקונקט לשווק את המוצרים לפחות עד סוף השנה. החברה תמשיך לתמוך ולשרת את לקוחות המותג ובמקביל תמשיך בפעילותה הנרחבת בתחום העסקי ובמותגים איכותיים נוספים מהקבוצה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות