עזרה | שדרוג מחשב מווינדוס 7 ל 10
-
@אלי-30 כתב בעזרה | שדרוג מחשב מווינדוס 7 ל 10:
מכאן הורדתי וזה לא נפתח במחשב
אתה צריך לצרוב את זה על דיסק אונקי
-
@אלי-30 כתב בעזרה | שדרוג מחשב מווינדוס 7 ל 10:
מכאן הורדתי וזה לא נפתח במחשב
אתה צריך לצרוב את זה על דיסק אונקי
@משחזר-מידע כתב בעזרה | שדרוג מחשב מווינדוס 7 ל 10:
אתה צריך לצרוב את זה על דיסק אונקי
הוא יכול גם לפתוח את הקובץ באמצעות הסייר ולעדכן את ווינדוס משם
-
@אלי-30 כתב בעזרה | שדרוג מחשב מווינדוס 7 ל 10:
מכאן הורדתי וזה לא נפתח במחשב
אתה צריך לצרוב את זה על דיסק אונקי
@משחזר-מידע איך אני צורב?
-
@משחזר-מידע איך אני צורב?
-
@אלי-30 כתב בעזרה | שדרוג מחשב מווינדוס 7 ל 10:
איך אני צורב?
עם תוכנת רופוס
או אחרת תחפש התקנה נקייה בפורום
@דוד-משה-1 התקנה נקייה זה איפוס למחשב ואני לא רוצה איפוס
-
@דוד-משה-1 התקנה נקייה זה איפוס למחשב ואני לא רוצה איפוס
-
@אלי-30 כתב בעזרה | שדרוג מחשב מווינדוס 7 ל 10:
התקנה נקייה זה איפוס למחשב ואני לא רוצה איפוס
אז זה רק דרך הקובץ בלי לצרוב
@דוד-משה-1 לא הבנתי אותך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות