בעיה | תופעה מוזרה ה'איקס' לא עובד לי בפתיחת תמונות!
-
לאחרונה כשאני פותחת תמונות האיקס פשוט לא עובד
ה'מזער' עובד ה'הגדל\הקטן' עובד רק האיקס לא!
לא משנה כמה אלחץ עליו הוא לא מגיב...!
מה הסיפור?
יש למישהו פתרון?

@דוק-0 כתב בבעיה | תופעה מוזרה ה'איקס' לא עובד לי בפתיחת תמונות!:
יש למישהו פתרון?
הפתרון הוא לסגור אותו מ"סיים משימה" זה באג בעדכון האחרון
קיים גם אצלי -
@דוק-0 כתב בבעיה | תופעה מוזרה ה'איקס' לא עובד לי בפתיחת תמונות!:
יש למישהו פתרון?
הפתרון הוא לסגור אותו מ"סיים משימה" זה באג בעדכון האחרון
קיים גם אצלי@ראובן-שבתי כתב בבעיה | תופעה מוזרה ה'איקס' לא עובד לי בפתיחת תמונות!:
מ"סיים משימה"
או לחילופין לחצן ימני על הסמל למטה ו'סגור'
או לחילופין אלט + F4 -
לאחרונה כשאני פותחת תמונות האיקס פשוט לא עובד
ה'מזער' עובד ה'הגדל\הקטן' עובד רק האיקס לא!
לא משנה כמה אלחץ עליו הוא לא מגיב...!
מה הסיפור?
יש למישהו פתרון?

@דוק-0 לא שזה עוזר אבל ראיתי טענה שזה קורה בגירסאות עברית (RTL)
-
@ראובן-שבתי כתב בבעיה | תופעה מוזרה ה'איקס' לא עובד לי בפתיחת תמונות!:
מ"סיים משימה"
או לחילופין לחצן ימני על הסמל למטה ו'סגור'
או לחילופין אלט + F4@יעקב-מ-פינס או control + W
-
לאחרונה כשאני פותחת תמונות האיקס פשוט לא עובד
ה'מזער' עובד ה'הגדל\הקטן' עובד רק האיקס לא!
לא משנה כמה אלחץ עליו הוא לא מגיב...!
מה הסיפור?
יש למישהו פתרון?

-
לאחרונה כשאני פותחת תמונות האיקס פשוט לא עובד
ה'מזער' עובד ה'הגדל\הקטן' עובד רק האיקס לא!
לא משנה כמה אלחץ עליו הוא לא מגיב...!
מה הסיפור?
יש למישהו פתרון?

-
@דוק-0 לא שזה עוזר אבל ראיתי טענה שזה קורה בגירסאות עברית (RTL)
@יוסי-מחשבים כתב בבעיה | תופעה מוזרה ה'איקס' לא עובד לי בפתיחת תמונות!:
@דוק-0 לא שזה עוזר אבל ראיתי טענה שזה קורה בגירסאות עברית (RTL)
אויש.
זה אומר שזה הולך ללוות אותנו הרבה זמן, כמו הבאג של סגירת כרטיסיה בסייר וינדוס במסך מלא. -
@דוק-0
גם לי יש את הבעייה, וזה משגע אותי
בנתיים, אני עושה קליק ימני על הסמל בשורת המשימות ו"סגור חלון"@ישראל-142 כתב בבעיה | תופעה מוזרה ה'איקס' לא עובד לי בפתיחת תמונות!:
גם לי יש את הבעייה, וזה משגע אותי
בנתיים אני עושה קליק ימני על הסמל בשורת המשימות וסגורבהחלט עדיף קונטרול W או F 4
-
@ישראל-142 כתב בבעיה | תופעה מוזרה ה'איקס' לא עובד לי בפתיחת תמונות!:
גם לי יש את הבעייה, וזה משגע אותי
בנתיים אני עושה קליק ימני על הסמל בשורת המשימות וסגורבהחלט עדיף קונטרול W או F 4
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | תופעה מוזרה ה'איקס' לא עובד לי בפתיחת תמונות!:
@ישראל-142 כתב בבעיה | תופעה מוזרה ה'איקס' לא עובד לי בפתיחת תמונות!:
גם לי יש את הבעייה, וזה משגע אותי
בנתיים אני עושה קליק ימני על הסמל בשורת המשימות וסגורבהחלט עדיף קונטרול W או F 4
אולי במחשב נייד עם המשטח מגע, לי יש מחשב נייח והרבה יותר נוח לי לעשות כל דבר עם העכבר
-
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | תופעה מוזרה ה'איקס' לא עובד לי בפתיחת תמונות!:
@ישראל-142 כתב בבעיה | תופעה מוזרה ה'איקס' לא עובד לי בפתיחת תמונות!:
גם לי יש את הבעייה, וזה משגע אותי
בנתיים אני עושה קליק ימני על הסמל בשורת המשימות וסגורבהחלט עדיף קונטרול W או F 4
אולי במחשב נייד עם המשטח מגע, לי יש מחשב נייח והרבה יותר נוח לי לעשות כל דבר עם העכבר
-
אולי במחשב נייד לי יש מחשב נייח והרבה יותר נוח לי לעשות כל דבר עם העכבר
יש לי נייד

אבל ככה זה יהיה עד ש---?
עד שיהיה עדכון חדש למחשב? -
אתה יכול לחזור לתמונות מדור קודם שם אין את הבעיה.
בתמונות, תלחץ על גלגל השיניים, שם תגלול למטה ותראה את האפשרות הנ"ל. -
@אלימיר
השאלה אם יש שם את האפשרויות החדשות כמו מחיקה גנרטיבית, או הסרת רקע או טשטוש רקע וכו'@ישראל-142 כתב בבעיה | תופעה מוזרה ה'איקס' לא עובד לי בפתיחת תמונות!:
השאלה אם יש שם את האפשרויות החדשות כמו מחיקה גנרטיבית, או הסרת רקע או טשטוש רקע וכו'
כנראה שלא...
זה היה ממש בעדכון האחרון, לא? -
לאחרונה כשאני פותחת תמונות האיקס פשוט לא עובד
ה'מזער' עובד ה'הגדל\הקטן' עובד רק האיקס לא!
לא משנה כמה אלחץ עליו הוא לא מגיב...!
מה הסיפור?
יש למישהו פתרון?

-
@דוק-0
ישנה שיטה נוספת לסגור על ידי לחיצה אחת על X אבל במקום אחר
רק מעבירים את סמן העכבר על סמל התמונות בשורת המשימות ולוחצים על ה-X

-
@יוסף-אלחנן
טוב לפחות עכשיו יש גם צילום מסך עם אנימציה שיהיה יותר מובן@ישראל-142 רק כשה'חלון' ההוא מופיע, אי אפשר לעשות צילו"מ...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

