בקשת מידע | איזה תוכנה מומלצת לשינוי 'תפריט התחל'?
-
שלום וברכה
התקנתי וינדוס 10 ואינני אוהב את תפריט 'התחל' שלו, מעוניין לשנות לסגנון הקודם.
יש הרבה תוכנות מיועדות לזה שהביא @KINGYOS האלוף באוסף הזה, אבל נלאיתי לבדוק את כולם, בפרט שההגדרות שהם באנגלית.
אשמח אם ימליצו לי מניסיון על תוכנה מוצלחת.עוד אשמח לדעת אם יש אפשרות לשנות את שורת המשימות שיהיו בה תפריטים מורחבים יותר, כגון 'פתח מיקום קובץ', וכן שיהיה אפשר לגרור קבצים היישר מהתפריט הנ"ל.
-
שלום וברכה
התקנתי וינדוס 10 ואינני אוהב את תפריט 'התחל' שלו, מעוניין לשנות לסגנון הקודם.
יש הרבה תוכנות מיועדות לזה שהביא @KINGYOS האלוף באוסף הזה, אבל נלאיתי לבדוק את כולם, בפרט שההגדרות שהם באנגלית.
אשמח אם ימליצו לי מניסיון על תוכנה מוצלחת.עוד אשמח לדעת אם יש אפשרות לשנות את שורת המשימות שיהיו בה תפריטים מורחבים יותר, כגון 'פתח מיקום קובץ', וכן שיהיה אפשר לגרור קבצים היישר מהתפריט הנ"ל.
@106 כתב בבקשת מידע | איזה תוכנה מומלצת לשינוי 'תפריט התחל'?:
אשמח אם ימליצו לי מניסיון על תוכנה מוצלחת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות