עזרה | עידכון מג'יסק
-
@ufc-fighter כתב בעזרה | עידכון מג'יסק:
@שניאור-שמח מה זה אינטרנט, כאילו נתונים ניידים?
יש אינטרנט במכשיר? נתונים ניידים/וואי פי
@שניאור-שמח כן יש לי
-
@שניאור-שמח כן יש לי
-
@שניאור-שמח
זה מה שזה כותב לי -
@שניאור-שמח
זה מה שזה כותב לי@ufc-fighter אם אתה מסיר אותו ומתקין מחדש?
-
@ufc-fighter אם אתה מסיר אותו ומתקין מחדש?
@שניאור-שמח
התקנתי שוב ואז זה עשה ככה
ואז כותב לי את זה! -
@שניאור-שמח
התקנתי שוב ואז זה עשה ככה
ואז כותב לי את זה!@ufc-fighter כתב בעזרה | עידכון מג'יסק:
@שניאור-שמח
התקנתי שוב ואז זה עשה ככה
ואז כותב לי את זה!המגיסק הוא אפליקציה מערכת?
-
@ufc-fighter כתב בעזרה | עידכון מג'יסק:
@שניאור-שמח
התקנתי שוב ואז זה עשה ככה
ואז כותב לי את זה!המגיסק הוא אפליקציה מערכת?
@שניאור-שמח בכללי כן וגם אי אפשר להכנס אליו...
-
@שניאור-שמח בכללי כן וגם אי אפשר להכנס אליו...
@ufc-fighter כתב בעזרה | עידכון מג'יסק:
@שניאור-שמח בכללי כן וגם אי אפשר להכנס אליו...
איזה טלפון יש לך?
-
@ufc-fighter כתב בעזרה | עידכון מג'יסק:
@שניאור-שמח בכללי כן וגם אי אפשר להכנס אליו...
איזה טלפון יש לך?
@שניאור-שמח f21
-
@שניאור-שמח f21
-
@שניאור-שמח איך עושים את זה?
-
@שניאור-שמח איך עושים את זה?
@ufc-fighter למה בכלל צריך למחוק את זה,
בסך הכל זה רק שלח לי הודעות? -
@שניאור-שמח איך עושים את זה?
@ufc-fighter כתב בעזרה | עידכון מג'יסק:
@שניאור-שמח איך עושים את זה?
מחפשים את הנתיב של המגיסק (בדרך כלל /system/priv-app/ או /system/app/) ואז לחיצה ארוכה ומחיקה..
-
@ufc-fighter למה בכלל צריך למחוק את זה,
בסך הכל זה רק שלח לי הודעות?@ufc-fighter כתב בעזרה | עידכון מג'יסק:
@ufc-fighter למה בכלל צריך למחוק את זה,
בסך הכל זה רק שלח לי הודעות?בגלל שזה אפליקציה מערכת זה שולח הודעות, ולכן צריך למחוק מהמערכת ולהתקין מחדש
-
@ufc-fighter כתב בעזרה | עידכון מג'יסק:
@שניאור-שמח איך עושים את זה?
מחפשים את הנתיב של המגיסק (בדרך כלל /system/priv-app/ או /system/app/) ואז לחיצה ארוכה ומחיקה..
@שניאור-שמח איך עושים את זה, אני לא מבין בזה?
-
@שניאור-שמח איך עושים את זה, אני לא מבין בזה?
@ufc-fighter כתב בעזרה | עידכון מג'יסק:
@שניאור-שמח איך עושים את זה, אני לא מבין בזה?
רשמתי לך מה לעשות, אין לי כח להרחיב, שמישהו אחר יסביר לך..
-
@שניאור-שמח איך עושים את זה, אני לא מבין בזה?
@ufc-fighter מה זה בכלל אפליקציית מג'יסק?
-
@ufc-fighter מה זה בכלל אפליקציית מג'יסק?
-
@ufc-fighter כתב בעזרה | עידכון מג'יסק:
@שניאור-שמח איך עושים את זה, אני לא מבין בזה?
רשמתי לך מה לעשות, אין לי כח להרחיב, שמישהו אחר יסביר לך..
@שניאור-שמח כתב בעזרה | עידכון מג'יסק:
@ufc-fighter כתב בעזרה | עידכון מג'יסק:
@שניאור-שמח איך עושים את זה, אני לא מבין בזה?
רשמתי לך מה לעשות, אין לי כח להרחיב, שמישהו אחר יסביר לך..
טוב לא משנה תודה בכל אופן!



-
@שניאור-שמח כתב בעזרה | עידכון מג'יסק:
@ufc-fighter כתב בעזרה | עידכון מג'יסק:
@שניאור-שמח איך עושים את זה, אני לא מבין בזה?
רשמתי לך מה לעשות, אין לי כח להרחיב, שמישהו אחר יסביר לך..
טוב לא משנה תודה בכל אופן!



@ufc-fighter הבעיה שגירסת מג'יסק לא תואם לבוט, צריך להחליף גירסא. יש הוראות כאן. אם אתה רוצה לשאול עוד משהו, חופשי.
https://mitmachim.top/post/748655
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות