שיתוף | גמ"ח תמלול הקלטות
-
בעז"ה יתברך (אחרי שגיליתי שעל המחשב שלי יש מעבד גרפי די נחמד
) התקנתי את תוכנת התמלול vibe
לי עצמי אין ממש צורך לתמלל הקלטות (עשיתי את זה עבור אחד מחברי הפורום שביקש) לכן חשבתי להיות לעזר לכל מי שצריךכללי הגמ"ח
1] התמלול הינו לצורך אישי ולא לשימוש מסחרי.
2] יש לציין את רמת חשיבות התמלול, כדי שנדע לתעדף...
3] הגמ"ח מיועד רק לכאלה שאין להם מחשב עם מעבד גרפי, כך שלא יכולים לתמלל בעצמם.
4] את ההקלטות יש לשלוח למייל timlultorany@gmail.com כל הקלטה במייל נפרד (כמובן בציון הדחיפות).
5] זמן תגובה לפניה הוא עד שבוע כל הקפצה של המייל עם שאלה מה קורה וכדו' תעביר את המייל ישירות לסל האשפה.
6] את הקובץ ניתן לקבל ב PDF עם חותמת זמן או קובץ טקסט ללא חותמת זמן או את שניהם יש לציין מה רוצים במייל.
7] כרגע הגמ"ח בשלבי הרצה כללים נוספים יקבעו בהמשך עפ"י הניסיון שיצבר...
מי שמעוניין להצטרף למערך המתמללים שישלח מייל לכתובת הנ"ל
ניתן לפרסם את הגמ"ח במקומות נוספים (באם מדובר בפלטפורמה אינטרנטית יש לשלוח קישור לנושא זה)
נא ונא לא להגיב כלל על נושא זה
הערות והארות יתקבלו בברכה במייל הנ"ל או במייל שבפרופיל -
א אלישי נעל נושא זה ב-
-
א אלישי הצמיד נושא זה ב
-
מערכת ביטל את הצמדת נושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות