בקשה | גרסה כשרה לM390
-
@היכל כתב בבקשה | גרסה כשרה לM390:
אני צריך שמישהו יצרוב לי גרסה [גם בתשלום] לנגן M390
מי שיוכל להשאיר פה פרטים
עדיף באזור ב"באני יכול לצרוב לך מרחוק, פנה אליי במייל שבפרופיל
-
@היכל כתב בבקשה | גרסה כשרה לM390:
אני צריך שמישהו יצרוב לי גרסה [גם בתשלום] לנגן M390
מי שיוכל להשאיר פה פרטים
עדיף באזור ב"באני יכול לצרוב לך מרחוק, פנה אליי במייל שבפרופיל
@מתושלח-הבבלי אתה צורב גם לגירסת הפרו?
מרחוק?
או שאתה בירושלים? -
@מתושלח-הבבלי אתה צורב גם לגירסת הפרו?
מרחוק?
או שאתה בירושלים?פוסט זה נמחק! -
@מתושלח-הבבלי אתה צורב גם לגירסת הפרו?
מרחוק?
או שאתה בירושלים? -
@מתושלח-הבבלי אוקיי
הזמנתי את הנגן הרגע
מה כולל הגירסה הכשרה שלך? -
@מתושלח-הבבלי אוקיי
הזמנתי את הנגן הרגע
מה כולל הגירסה הכשרה שלך?@הסקרן כתב בבקשה | גרסה כשרה לM390:
@מתושלח-הבבלי אוקיי
הזמנתי את הנגן הרגע
מה כולל הגירסה הכשרה שלך?מה אתה רוצה לפתוח\חסום?
-
@הסקרן כתב בבקשה | גרסה כשרה לM390:
@מתושלח-הבבלי אוקיי
הזמנתי את הנגן הרגע
מה כולל הגירסה הכשרה שלך?מה אתה רוצה לפתוח\חסום?
@מתושלח-הבבלי לחסום
-
@מתושלח-הבבלי לחסום
@הסקרן כתב בבקשה | גרסה כשרה לM390:
@מתושלח-הבבלי לחסום
את זה הבנתי השאלה מה, בכל אופן בא נמשיך במייל בסדר?
-
@הסקרן כתב בבקשה | גרסה כשרה לM390:
@מתושלח-הבבלי לחסום
את זה הבנתי השאלה מה, בכל אופן בא נמשיך במייל בסדר?
@מתושלח-הבבלי שלחתי לך אימייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות