בקשת מידע | חיבור\המרת מצלמת קנון ישנה שפועלת עם בטריות AA לבטריות ליתיום 3.7 -הכיצד?
-
חיברתי את הבטריה הליתיום(פורק מפלאפון) עם הגבלת מתח ל3.3 וולט וזה לא נדלק רק מהבהב ומראה כאילו הבטריה חלשה מאוד.
אני רק רוצה להבין האם הבעיה היא בבטרית ליתיום סטנדרטית שאין לה אפשרות לספק מספיק מילי אמפר בפרק זמן קצר או שהבעיה היא במוריד מתח(לפי מה שבררתי הוא יכול להגיע גם ל1A)
איך אני יכול לבדוק איפה הבעיה?
-
חיברתי את הבטריה הליתיום(פורק מפלאפון) עם הגבלת מתח ל3.3 וולט וזה לא נדלק רק מהבהב ומראה כאילו הבטריה חלשה מאוד.
אני רק רוצה להבין האם הבעיה היא בבטרית ליתיום סטנדרטית שאין לה אפשרות לספק מספיק מילי אמפר בפרק זמן קצר או שהבעיה היא במוריד מתח(לפי מה שבררתי הוא יכול להגיע גם ל1A)
איך אני יכול לבדוק איפה הבעיה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות