בעיה | בעיה במודם סלולארי מובנה
-
יש לי במחשב נייד מודם מובנה, עבד לי מצוין עם סים של נטפרי, עד שיום בהיר אחד, הכנסתי סים נטפרי מחברה סלולארית אחרת כדי לבדוק אם הקליטה יותר טובה, וכשהחזרתי את הסים שלי, לא עובד. כשעולה השולחן עבודה עולה חלונית שגיאה כמצורף, לא מצאתי פיתרון לזה, לא עזר איפוס רשת, מחיקת דרייברים, נקודת גישה חדשה, תפילות, וכו וכו, אשמח לעזרה. -
יש לי במחשב נייד מודם מובנה, עבד לי מצוין עם סים של נטפרי, עד שיום בהיר אחד, הכנסתי סים נטפרי מחברה סלולארית אחרת כדי לבדוק אם הקליטה יותר טובה, וכשהחזרתי את הסים שלי, לא עובד. כשעולה השולחן עבודה עולה חלונית שגיאה כמצורף, לא מצאתי פיתרון לזה, לא עזר איפוס רשת, מחיקת דרייברים, נקודת גישה חדשה, תפילות, וכו וכו, אשמח לעזרה. -
חלונות 11 ?
לא מכיר וגם מעדיף שלא, כי יש לו שגעונות וניהול הגדרות בעולם מקביל משלו
שיגעון של VPN או הגדרות של כתובות IP שלא מופיעות בחלונות הישנות והטובות שהכרנו עד היום .
חפש אולי נכנס שם איזה APN וכדו' -
@אמיר תודה על התגובה, חלונות 10, איפה לחפש אם נכנס apn? נקודות גישה יש רק את ההגדרות של סים זה..
-
@פלניא
אולי זה
https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/legion-series/legion-y720-15ikb/solutions/ht510295-mobile-broadband-device-wwan-stops-working-or-no-longer-visible-thinkpad
או זה
https://forums.lenovo.com/t5/ThinkPad-P-and-W-Series-Mobile-Workstations/Quectel-EM120-on-Lenovo-P14S-device-manager-error-37-Generic-Mobile-broadband-adapter/m-p/5179690?page=1באופן כללי כדאי לעשות חיפוש גוגל עם המילים
"configuring your mobile broadband device"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות