האם אפשר להכניס אפליקציות לתוך תיקית ארגז כלים?
-
@חיים-פרץ אמר בהאם אפשר להכניס אפליקציות לתוך תיקית ארגז כלים?:

חבל שאתה לא מעיין בפוסט הנעוץ זה היה חוסך לך את השאלה עיין כאן
לאלה ששואלים אם יש אפשרות להכניס את כל האפליקציות לתקיה אחת אז אין אפשרות לעשות את זה. בשביל זה תצטרכו לערוך את אפליקציית מסך הבית וזה רק בונה הגירסה שלכם יכול לעשות או אתם במידה ובניתם לעצמכם את הגירסה..
-
@חיים-פרץ אמר בהאם אפשר להכניס אפליקציות לתוך תיקית ארגז כלים?:

חבל שאתה לא מעיין בפוסט הנעוץ זה היה חוסך לך את השאלה עיין כאן
לאלה ששואלים אם יש אפשרות להכניס את כל האפליקציות לתקיה אחת אז אין אפשרות לעשות את זה. בשביל זה תצטרכו לערוך את אפליקציית מסך הבית וזה רק בונה הגירסה שלכם יכול לעשות או אתם במידה ובניתם לעצמכם את הגירסה..
פוסט זה נמחק! -
@המביט-לארץ אולי כדאי שתשנה את הכותרת של ''המקבץ'' ל ''לפני שאתם שואלים כנסו לכאן...''
@hvusv1234 אמר בהאם אפשר להכניס אפליקציות לתוך תיקית ארגז כלים?:
@המביט-לארץ אולי כדאי שתשנה את הכותרת של ''המקבץ'' ל ''לפני שאתם שואלים כנסו לכאן...''
אולי באמת אעשה את זה -
@המביט-לארץ אולי כדאי שתשנה את הכותרת של ''המקבץ'' ל ''לפני שאתם שואלים כנסו לכאן...''
@hvusv1234 אמר בהאם אפשר להכניס אפליקציות לתוך תיקית ארגז כלים?:
@המביט-לארץ אולי כדאי שתשנה את הכותרת של ''המקבץ'' ל ''לפני שאתם שואלים כנסו לכאן...''
שיניתי..
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
