בעיה | הוספת סרט לקובץ פידיאף
-
אני מוסיף קובץ וידאו לתוך קובץ פידיאף והוא אינו נותן לי להפעיל אותו הוא מביא את ההודעה הזו.
הקובץ הוא MP4 והוא H264. מה יכול להיות הסיבה לכך?
בתוכנת PDF-XChange Editor הוא עובד מעולה, מדוע דווקא באקרובט הוא לא עובד? -
אני מוסיף קובץ וידאו לתוך קובץ פידיאף והוא אינו נותן לי להפעיל אותו הוא מביא את ההודעה הזו.
הקובץ הוא MP4 והוא H264. מה יכול להיות הסיבה לכך?
בתוכנת PDF-XChange Editor הוא עובד מעולה, מדוע דווקא באקרובט הוא לא עובד?@יענקל-ה-הצדיק כתב בבעיה | הוספת סרט לקובץ פידיאף:
את ההודעה הזו.
אני לא יודע, אבל כדאי לצרף את התמונה בשביל המבינים.
משום מה היא הפכה לסמל של הנושא ומוצגת בקטן מאוד -
אני מוסיף קובץ וידאו לתוך קובץ פידיאף והוא אינו נותן לי להפעיל אותו הוא מביא את ההודעה הזו.
הקובץ הוא MP4 והוא H264. מה יכול להיות הסיבה לכך?
בתוכנת PDF-XChange Editor הוא עובד מעולה, מדוע דווקא באקרובט הוא לא עובד?@יענקל-ה-הצדיק
הוא כותב לך שאתה צריך להתקין את הגרסה הנדרשת של Flash Player -
@יענקל-ה-הצדיק
הוא כותב לך שאתה צריך להתקין את הגרסה הנדרשת של Flash Player@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | הוספת סרט לקובץ פידיאף:
@יענקל-ה-הצדיק
הוא כותב לך שאתה צריך להתקין את הגרסה הנדרשת של Flash Playerתודה! אני רואה באתר של אדובי שהם לא תומכים בנגן הזה (מאחרי 2020). אז מה עושים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות