מודול שליחת "לייקים" על הודעות המאזינים
-
יש דבר כזה?
אני מנסה לעשות איזו קומבינה שמאזינים יוכלו לשלוח אחד לשני תודה על ההודעה (דומה למה שיש בפורומים השונים וכדומה).
לכאורה הכי קל לעשות את זה דרך מודול התגובות, ולשנות את הודעות המערכת לתודה, וכמו"כ שההקלטה תהיה עם רקע של "תודה" ואז המאזינים אפילו לא ידעו שאפשר גם להקליט.השאלה היא איך עושים שהמאזין שאליו נשלחו התודות ישמע "יש לך... תודות"
?? -
יש דבר כזה?
אני מנסה לעשות איזו קומבינה שמאזינים יוכלו לשלוח אחד לשני תודה על ההודעה (דומה למה שיש בפורומים השונים וכדומה).
לכאורה הכי קל לעשות את זה דרך מודול התגובות, ולשנות את הודעות המערכת לתודה, וכמו"כ שההקלטה תהיה עם רקע של "תודה" ואז המאזינים אפילו לא ידעו שאפשר גם להקליט.השאלה היא איך עושים שהמאזין שאליו נשלחו התודות ישמע "יש לך... תודות"
??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות