בקשה | סקאטר לג'ילי סטאר
-
אני צריך בבקשה סקאטר לג'ילי סטאר
אנדרואיד 13
256 GBודרך אגב אולי להסביר איך יודעים איזה דגם המעבד והזיכרון
@בן-ציון כתב בבקשה | סקאטר לג'ילי סטאר:
ודרך אגב אולי להסביר איך יודעים איזה דגם המעבד והזיכרון
תתקין
מידע על הנגן.apk
תעדכן אותי אם זה טוב -
@בן-ציון כתב בבקשה | סקאטר לג'ילי סטאר:
ודרך אגב אולי להסביר איך יודעים איזה דגם המעבד והזיכרון
תתקין
מידע על הנגן.apk
תעדכן אותי אם זה טוב@יוני-10 כתב בבקשה | סקאטר לג'ילי סטאר:
@בן-ציון כתב בבקשה | סקאטר לג'ילי סטאר:
ודרך אגב אולי להסביר איך יודעים איזה דגם המעבד והזיכרון
תעדכן אותי אם זה טוב
לא מוצא סוג זיכרון
-
ב בן ציון סימן נושא זה כשאלה ב
-
ב בן ציון סימן נושא זה כנושא רגיל ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות